Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BLESC50 Regulator EMAX-50A -=RC4MAX=-

18-01-2012, 22:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 200 zł     
Użytkownik rc4max
numer aukcji: 2036632872
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 15   
Koniec: 18-01-2012 09:51:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tel. sklep: 32 [zasłonięte] 24, 603 [zasłonięte] 502, 608 [zasłonięte] 508; tel. wysyłka: 32 [zasłonięte] 12, 728 [zasłonięte] 972; e-mail: [zasłonięte]@gmail.com GG: [zasłonięte]57120

 

JESTEŚMY NAJLEPSI!!!

 

RC4MAX Piotr Kopecki

ul. Targowa 12

41-200 Sosnowiec

SPOSÓB PŁATNOŚCI

i koszt wysyłki

Za zakupiony towar o dowolnej wartości można zapłacić przelewem na nasze konto:

87 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 460754

Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze przesyłki.
ODBIÓR OSOBISTY

Zapraszamy do odbioru osobistego w naszym sklepie

RC4MAX

ul. Targowa 12

41-200 Sosnowiec

PN – PT      9 – 18

SOBOTA    10 – 14

BLESC50 Regulator EMAX-50A -=RC4MAX=-

BLESC50 Regulator EMAX-40A

Seria regulatorów do silników bezszczotkowych zdobywającego coraz większą popularność na polskim rynku producenta elektroniki modelarskiej - EMAX. 
Stanowi doskonałą propozycję zarówno dla modelarzy rozpoczynających przygodę z modelami napędzanymi silnikami trójfazowymi jak również zupełnie poczatkujących, za stosunkowo niewielką cenę oferuję szeroki zakres parametrów dostępnych dotychczas w znacznie droższych , markowych regulatorach innych firm.
Główne cechy ( zalety ) regulatorów EMAX:
# Z uwagi na niską masą może z powodzeniem być stosowany w modelach halowych. 
# Bardzo bogaty zasób programowalnych funkcji , możliwych do ustawienia w sposób tradycyjny czyli za pomocą drążka gazu w nadajniku - metoda wymagająca pewnego przećwiczenia procedur i niestety dość czasochłonna Druga metoda, niezwykle prosta ( szczególnie zalecana dla początkujących ) to zakup karty programowania ( uniwersalnej, do wszystkich regulatorów EMAX ) , która poza wygodą i ogromną prostotą obsługi (czytelne menu na diodach LED ) oferuję więcej fukcji .
# Bardzo korzystna relacja ceny do jakości i oferowanych możliwości regulatora. 
# Szereg zabezpieczeń: 
- automatyczne odcięcie zasilania silnika w wypadku wykrycia 
nieprawidłowości w połączniu, zatarciu łozysk / przekładni , blokady 
śmigła itp. 
- zabezpieczenie przed przegrzaniem - jeżeli temperatura regulatora 
przekracza 1100 , regulator automatycznie redukuje moc. 
- zabezpieczenie przed utratą sygnału: w wypadku utraty sygnału z nadajnika okres 1 sek , regulator redukuje moc, w przypadlu dłuższej niż 2 sek przerwy - następuje całkowite odcięcie.
TRYBY PRACY REGULATORÓW EMAX :
# ZWYKŁE URUCHOMIENIE 
# USTALENIE POZYCJI MAKS / MIN DRĄŻKA GAZU 
# PROGRAMOWANIE.
- ZWYKŁE URUCHOMIENIE REGULATORA - należy ustawić dźwignię drążka gazu w nadajniku w położeniu min, następnie włączyć zasilanie regulatora. Rozlegnie się narastający , trzytonowy sygnał dźwiękowy (123) oznaczający poprawność podłączenia zasilania . Następnie regulator wyemituje sygnały dźwiękowe - ich ilość ( beep ) oznacza ilość cel w pakiecie. Na końcu regulator rozpocznie szybki "self test" zakończony długim sygnałem dźwiękowym lub melodią , jeżeli została zaprogramowana ( opcja dostępna wyłącznie z użyciem karty programowania )
- USTALENIE MAKS / MIN POZYCJI DRĄŻKA GAZU ( wymagane przy zmianie nadajnika ). Należy ustawić drązek gazu w pozycji maks. i podłączyć zasilanie do regulatora. Podwójny sygnał "beep oznajmi zapamiętanie maksymalnej pozycji gazu , należy wówczas przesunąć manetkę gazu w dół do pozycji min. , rozlegnie się sygnał dźwiękowy - ilość "beep" oznacza ilość cel pakietu. Na koniec rozlegnie się długi sygnał , potwierdzający zapamiętanie skrajnych położeń drążka gazu.
PROGRAMOWANIE
Istnieją 2 metody programowania regulatorów tej serii:
# za pomoca specjalnej karty programowania - zalecana z uwagi na dużą 
wygodę i prostotę obsługi , umożliwia ponadto dostęp do większej ilości programowalnych funkcji jak np możliwość ustawienia aż 15 tu melodii , emitowanych przez uzwojenie silnika przed startem. 
# za pomocą drążka gazu w nadajniku ( opis poniżej ) - metoda mniej polecana z uwagi na dużą ilość fukcji i związanych z nimi procedur. Odradzamy początkującym. 
- przestawić drążek gazu w nadajniki do pozycji maksimum , włączyć radio. 
- podłączyć zasilanie do regulatora - po 2 óch sek. będzie słyszalny dźwięk "beep-beep" następnie po 5 ciu sekundach rozlegnie się 5cio tonowa melodia, oznaczająca iż regulator jest gotowy do programowania. 
- po wejściu w tryb programowania rozpocznie się emisja 8 miu sygnałów / tonów ( w formie pętli ) , każdy z nich oznacza daną funkcję programowania:
1. hamulec ( 1 krótki ton )
2. typ akumulatorów ( 2 krótkie tony ) 
3. cut off mode - sposób odcięcia zasilania silnika - ( 3 krótkie tony ) 
4. cut off thresold - napięcie odcięcia zasilania ( 4 krótkie tony ) 
5. startup mode - ( 1 długi ton )
6. timing - kąt wyprzedzenia fazy ( 1 krótki, 1 długi ) 
7. set all to default - ustawienia fabryczne ( 1 długi , 2 krótkie ) 
8. exit - wyjście z trybu programowania ( 2 długie tony )
Opuszczenie drążka gazu w ciągu 3 sekund po usłyszeniu danego sygnału(ów) oznacza wejście w tryb ustawień danej funkcji. 
Zatwierdzenie wartości odbywa się poprzez przesunięcie drążka gazu do góry po sekwencji sygnałów przypisanej do danej funkcji - ilustruje to tabelka 3 w instrukcji reglera - Set Item value ( programmable value ) - pozostawienie drążka a pozycji "góra" , po usłyszebiu sekwencji 4 tonowego sygnału powoduje przejście do następnej funcji (1-8) , opuszczenie w dół - zakończenie programowania. Inną metodą zakończenia programowania jest zawierdzenie przesunięciem gazu w dół w 8 ej sekwencji w ciagu 3 sekund po usłyszeniu 2 óch długich sygnałów.
DANE TECHNICZNE:
zakres napięć/ilość cel: 6 V - 18,5 V = 5-15 cel Nixx / 7,2V - 18,5V = 2-5 cele Li-Pol
prąd ciągły: 50 A , dopuszczalny prąd chwlowy: 65 A
rozmiary: 58x27x10 mm 
waga: 36 g 
B.E.C. 5 V / 3A w układzie SWITCH ( impulsowy ) 
Battery Eliminator Circuit-podział napięcia z jednego pakietu zasilającego silnik i odbiornik i serwa . Ze względu na ograniczenia dot ilości serw w zależności od ilości cel ( napięcia pakietu ) prosimy uważnie zapoznać się notatką na końcu opisu, ilustrującą tą zależność. 
Power Cut Off - odcięcie zasilania silnika przy końcu pojemności baterii, umożliwia bezpieczne sprowadzenie modelu na ziemię dając zapas energii niezbędny do pracy serwomechanizmów oraz kilkusekundowej (jeszcze) pracy silnika na wypadek kłopotów z lądowaniem. 
Regulator daje możliwość uzyskania malego zapasu energii do zasilania silnika na wypadek niespodziewanego lądowania / kraksy , uzyskuje się to przez szybkie zamknięcie drążka gazu na czas najwyżej jednej sekundy przed ponownym , powolnym otwarciem przepustnicy. 
TOP - zabezpieczenie przed przegrzaniem. Po osiągnięciu przez regulator temperatury 1100 C regulator automatycznie odcina zasilanie silnika - 
zabezpieczenie przed niekontrolowanym uruchomieniem silnika po podpięciu zasilania
SPOSÓB PODŁĄCZENIA REGULATORA :
1. Podłączenie do pakietu akumulatorów należy przeprowadzić za pomocą solidnych konektorów, dających pewne, bezstratne połączenie prądowe - np. konektory typu DEAN T , MP JET 2,5 mm , Graupner 4,0 mm
Należy zwrócić szególną uwagę na polaryzację, nie wolno dopuścić do odwrotnego podpięcia biegunów - REGLER NIE POSIADA ZABEZPIECZENIA PRZED BŁĘDNĄ POLARYZACJĄ !
Podobnie solidne połączenie musi być pomiędzy silnikiem a regulatorem, w przypadku braku konektorów należe silnik przylutować bezpośrednio do kabli 
reglera.
2. Włączyć nadajnik a następnie zasilanie regulatora przestrzegając wskazówek zawartych powyżej
ILOŚĆ SERWOMECHANIZMÓW ( dotyczy małych serw, o niewielkim poborze prądu ) 
W ZALEŻNOSCI OD ILOŚCI STOSOWANYCH CEL W PAKIECIE ZASILAJĄCYM:
- 2S - do 4S Li-Pol - 5 serw max 
- 5S Li-Pol - 4 serwa max
UWAGI DOT UŻYTKOWANIA:
!!! NIGDY NIE DOPUŚĆ DO ODWROTNEGO PODPIECIA BIEGUNÓW ZASILANIA - KONTROLER ULEGNIE ZNISZCZENIU !!!
!!! kable zasilające nie powinny być nigdy dłuższe niż jest to naprawde niezbędne !
!!! nigdy nie dopuść do kontaktu regulatora z wilgocią ! (szczególnie bedącego pod napieciem) , z tego też powodu ABSOLUTNIE NIE WOLNO LATAĆ PODCZAS DESZCZU czy nawet drobnej mżawki i padającego śniegu. Latając w zimie uważaj podczas lądowania na śniegu - nawet jeden płatek, który dostanie sie pod osłone regulatora może zniszczyć bezpowrotnie urządzenie bedące pod napieciem !!!
!!! kontroler podczas pracy wydziela ciepło, dlatego też wymaga intensywnego chłodzenia - instalujac go w modelu zrób to w takim miejscu abu zapewnić mu jak najlepsze chłodzenie ( np za śmigłem ) - nie wolno zabudowywać / owijac czymkolwiek regulatora 
!!! połączenia silnika z reglerem muszą być starannie izolowane, najlepiej używać pozłacanych konektorów zabezpieczonych izolacją termokurczliwą.

 

 

Zapraszamy także na inne nasze aukcje:

 

Sprzedawane przedmioty posiadamy fizycznie w sklepie, dzięki temu natychmiast realizujemy wysyłki.

 

UWAGA!!!

PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI proszę sprawdzić w obecności listonosza lub kuriera CZY NIE JEST USZKODZONA.

 

Jeśli są jakieś uszkodzenia proszę kazać spisać kurierowi/listonoszowi protokół szkody. Jest to podstawa do uznania ewentualnej reklamacji. Uszkodzone przesyłki bez protokołu szkody nie będą uwzględniane do reklamacji!!!

Z powodu dużej liczby zaginięć paczek pobraniowych na poczcie, wszystkie pobrania na kwotę przekraczającą 100 zł będą realizowane firmą kurierską.

Za wynikłe utrudnienia bardzo przepraszamy.

 

JESTEŚMY NAJLEPSI!!!

 

RC4MAX Piotr Kopecki

ul. Targowa 12

41-200 Sosnowiec