Sprzedawany przez nas towar jest nowy, zapakowany.
Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
Sprzęt jest objęty 24 miesięczną gwarancją (z możliwością
przedłużenia do 5 lat - o szczegóły pytaj sprzedawcę).
Zapraszamy także do odbioru osobistego zakupionych produktów w naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Wyki 5
tel. (12)[zasłonięte]415 39 w godzinach pn-pt 10-18 i sobotę 10-14
Informujemy również, że istnieje możliwość zakupu w różnych systemach ratalnych.
Blender Zelmer 491.20
Ten elegancki blender o dużej mocy 700 W i aż 15 stopniach prędkości błyskawicznie wykona dla Ciebie mnóstwo prac kuchennych. Dzięki dodatkowym przystawkom zmiksuje zupy, rozdrobni owoce, ubije białka, pokroi warzywa na plastry, skruszy lód oraz rozdrobni bakalie. Dzięki zastosowaniu metalowej końcówki miksującej można używać go także do rozdrabniania produktów gorących, np. jarzyn w gotującej się zupie. Elegancki design blendera, nagrodzony m.in. tytułem Dobry Wzór 2011 i Laurem Konsumenta – Odkrycie 2012, uprzyjemni każdą chwilę spędzoną na przygotowaniu posiłków.
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie skontaktować się z naszym handlowcem. Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
WYSYŁKA DHL
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.