KEYLIGHT prezentuje: Blender: od interfejsu do renderingu
Na tej aukcji możesz nabyć łącznie dwa kursy w promocyjnej cenie poświęcone Blenderowi. Oba tytuły łączy ten sam model skrzypieć utworzony w kursie "Blender 2.5: od interfejsu do modelowania" i oteksturowany w kursie "Blender 2.6: od teksturowania do renderingu". Poniżej znajdują się szczegółowe informację oraz linki do Intro obu kursów, jak i bezpłatnego 3h modułu.
Blender 2.5: od interfejsu do modelowania Czas trwania : 11 godzin i 55 minut Liczba rozdziałów: 36 Komentarz: lektor (PL) Wymiary wideo: 1280 x 720 px Program: Blender 2.56 Wymagania: Komputer klasy PC/MAC ISBN:[zasłonięte]978-83017-72-0 Zobacz Intro i pierwszy moduł.
Spis treści: Moduł 1: 1. Przegląd interfejsu (38:03) 2. Nawigacja i przekształcenia (26:30) 3. Praca z manipulatorem 3d (5:12) 4. Modele interakcji (21:58) 5. Orientacja i przekształcenia (6:50) 6. Kursor i centrum przekształceń (18:32) 7. Obiekty (16:53) 8. Komponenty (8:05) 9. Zaznaczanie (20:19) 10. Przyciąganie (9:52) 11. Edycja siatki (14:11) 12. Modyfikator Subdivision surface (6:55) Moduł 2: 1. Wstawianie blueprintów (8:36) 2. Górna płyta (22:21) 3. Otwory rezonansowe (33:47) 4. Zmiana topologii wokół efów (25:39) 5. Wyginanie górnej płyty (30:13) 6. Ornament, boczek i dolna płyta (26:20) 7. Strunociąg (48:27) 8. Ślimak (27:09) 9. Komora kołkowa (11:27) 10. Podstrunnica bezprogowa (16:11) 11. Podstrunnica (14:10) 12. Mostek (20:25) 13. Organizacja obiektów (5:46) 14. Otwory w komorze kołkowej (59:15) 15. Detale gryfu (26:10) 16. Detale podstrunnicy (13:38) 17. Łączenie podstrunnicy z płytami (28:12) 18. Detale podstrunnicy bezprogowej (12:29) 19. Detale efek i mostka (10:03) 20. Optymalizacja siatki strunociągu (10:40) 21. Detale strunociągu (17:33) 22. Guzik (20:22) 23. Kołki (21:00) 24. Struny (23:36)
Spis treści:
Moduł 1:
1. Przegląd interfejsu (38:03) 2. Nawigacja i przekształcenia (26:30) 3. Praca z manipulatorem 3d (5:12) 4. Modele interakcji (21:58) 5. Orientacja i przekształcenia (6:50) 6. Kursor i centrum przekształceń (18:32) 7. Obiekty (16:53) 8. Komponenty (8:05) 9. Zaznaczanie (20:19) 10. Przyciąganie (9:52) 11. Edycja siatki (14:11) 12. Modyfikator Subdivision surface (6:55)
Moduł 2:
1. Wstawianie blueprintów (8:36) 2. Górna płyta (22:21) 3. Otwory rezonansowe (33:47) 4. Zmiana topologii wokół efów (25:39) 5. Wyginanie górnej płyty (30:13) 6. Ornament, boczek i dolna płyta (26:20) 7. Strunociąg (48:27) 8. Ślimak (27:09) 9. Komora kołkowa (11:27) 10. Podstrunnica bezprogowa (16:11) 11. Podstrunnica (14:10) 12. Mostek (20:25) 13. Organizacja obiektów (5:46) 14. Otwory w komorze kołkowej (59:15) 15. Detale gryfu (26:10) 16. Detale podstrunnicy (13:38) 17. Łączenie podstrunnicy z płytami (28:12) 18. Detale podstrunnicy bezprogowej (12:29) 19. Detale efek i mostka (10:03) 20. Optymalizacja siatki strunociągu (10:40) 21. Detale strunociągu (17:33) 22. Guzik (20:22) 23. Kołki (21:00) 24. Struny (23:36)
Blender 2.6: od teksturowania do renderingu Czas trwania : 8 godzin i 26 minut Liczba rozdziałów: 23 Komentarz: lektor (PL) Wymiary wideo: 1280 x 768 px Program: Blender 2.6 Wymagania: Komputer klasy PC/MAC ISBN:[zasłonięte]978-83017-24-9 Zobacz intro.
Spis treści: Moduł 1: (2h i 42 min.). 1. O kursie i materiałach (4:01) 2. Przygotowanie obiektów (10:54) 3. Mapowanie UV - podstawy (17:50) 4. Praca z UV Image Editor (19:47) 5. Szablon UV dla pudła (34:16) 6. Szablon UV dla mostka (16:02) 7. Szablon UV dla gryfu (24:52) 8. Łączenie i eksport UV (35:01) Moduł 2: (2h i 59 min.). 1. Tekstura gryfu i mostka (47:40) 2. Tekstura dla pudła (19:57) 3. Usuwanie szwów (28:45) 4. Detale tekstur (38:15) 5. Podpinanie wielu tekstur (9:08) 6. Materiały, tekstury proceduralne i węzły (35:42) Moduł 3: (2h i 45 min.). 1. Przygotowanie sceny (15:54) 2. Oświetlenie (16:55) 3. Odbicia na pudle i gryfie (27:21) 4. Dopasowanie materiałów (22:05) 5. Render passes (10:27) 6. Render Layers (9:57) 7. Kompozcyja w Blenderze (19:37) 8. Rendering przezroczystych cieni i Ambient Occlusion (17:06) 9. Kompozycja w Photoshopie (26:23)
Moduł 1: (2h i 42 min.).
1. O kursie i materiałach (4:01) 2. Przygotowanie obiektów (10:54) 3. Mapowanie UV - podstawy (17:50) 4. Praca z UV Image Editor (19:47) 5. Szablon UV dla pudła (34:16) 6. Szablon UV dla mostka (16:02) 7. Szablon UV dla gryfu (24:52) 8. Łączenie i eksport UV (35:01)
Moduł 2: (2h i 59 min.).
1. Tekstura gryfu i mostka (47:40) 2. Tekstura dla pudła (19:57) 3. Usuwanie szwów (28:45) 4. Detale tekstur (38:15) 5. Podpinanie wielu tekstur (9:08) 6. Materiały, tekstury proceduralne i węzły (35:42)
Moduł 3: (2h i 45 min.).
1. Przygotowanie sceny (15:54) 2. Oświetlenie (16:55) 3. Odbicia na pudle i gryfie (27:21) 4. Dopasowanie materiałów (22:05) 5. Render passes (10:27) 6. Render Layers (9:57) 7. Kompozcyja w Blenderze (19:37) 8. Rendering przezroczystych cieni i Ambient Occlusion (17:06) 9. Kompozycja w Photoshopie (26:23)
O FIRMIE: Keylight NIP: 648 [zasłonięte] 5440 ul. Sobieskiego 3A/70, 41-800 Zabrze
KONTAKT: Tel.: 505[zasłonięte]380 pn.-pt. w godz.: 9:00 - 18:00 Biuro obsługi klienta
ZWROTY: Honorujemy zwroty: do 10 dni od daty wydania produktu. Wcześniej prosimy o kontakt.
GWARANCJA: Nasze produkty objęte są gwarancją. W razie problemów skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Realizacja zamówienia:
Faktura VAT:
Atuty naszego produktu: