Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Blender Kompendium, zawiera CD!!!

19-01-2012, 14:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 89 zł     
Użytkownik Aardenon
numer aukcji: 2028212939
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 13-01-2012 14:39:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam,

Do sprzedania mam egzemplarz książki "Blender Kompendium". 

INFORMACJE

Autor: Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga.

Stan książki: doskonały
Oprawa: Twarda
Ilość stron: 880

Książka zawiera CD-ROM

Cena w księgarni: 99 zł


OPIS KSIĄŻKI:
 

  •  

    Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

    Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o zasłużonej popularności tego programu świadczą miliony jego pobrań i nieustannie rosnące grono użytkowników.

    "Blender. Kompendium" to wszechstronny podręcznik z zakresu teorii i praktyki tworzenia modeli i animacji trójwymiarowych skierowany zarówno do początkujących, jak i bardziej zaawansowanych grafików 3D. Dzięki niemu poznasz interfejs i podstawowe funkcje programu Blender, techniki edycji obiektów czy metody przygotowywania materiałów oraz tekstur. Nauczysz się manipulować oświetleniem i kamerami, tworzyć animacje oraz renderować sceny. Dowiesz się także, jak wykorzystać najnowsze funkcje programu Blender, takie jak System Nodes czy Render Layers.

    • Interfejs i funkcje programu Blender
    • Edytowanie obiektów i tekstu
    • Stosowanie Modifiers
    • Przygotowywanie materiałów i tekstur
    • Modelowanie poprzez mapowanie UV
    • Korzystanie z funkcji System Nodes
    • Operowanie kamerą i manipulowanie oświetleniem
    • Stosowanie efektów fizycznych (m.in. Particles, Soft Body)
    • Wprowadzenie do animacji
    • Stosowanie filtrów Constraints
    • Renderowanie obrazów

     

     

     

     

     

 

Sprzedaż wyłącznie wysyłkowo po uprzedniej wpłacie na konto.

Polecam!