Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Blender. Kompendium - NOWA

28-02-2012, 20:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 79.93 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030560733
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 15   
Koniec: 30-01-2012 18:32:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Blender. Kompendium

Autor: Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga

ISBN: 83-[zasłonięte]-0824-9

Liczba stron: 880

Format: B5

Oprawa: twarda

Data Wydania: 2[zasłonięte]007-10 r.

Cena:

tylko 79,93 zł

Opis przedmiotu

Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o zasłużonej popularności tego programu świadczą miliony jego pobrań i nieustannie rosnące grono użytkowników.

"Blender. Kompendium" to wszechstronny podręcznik z zakresu teorii i praktyki tworzenia modeli i animacji trójwymiarowych skierowany zarówno do początkujących, jak i bardziej zaawansowanych grafików 3D. Dzięki niemu poznasz interfejs i podstawowe funkcje programu Blender, techniki edycji obiektów czy metody przygotowywania materiałów oraz tekstur. Nauczysz się manipulować oświetleniem i kamerami, tworzyć animacje oraz renderować sceny. Dowiesz się także, jak wykorzystać najnowsze funkcje programu Blender, takie jak System Nodes czy Render Layers.

  • Interfejs i funkcje programu Blender
  • Edytowanie obiektów i tekstu
  • Stosowanie Modifiers
  • Przygotowywanie materiałów i tekstur
  • Modelowanie poprzez mapowanie UV
  • Korzystanie z funkcji System Nodes
  • Operowanie kamerą i manipulowanie oświetleniem
  • Stosowanie efektów fizycznych (m.in. Particles, Soft Body)
  • Wprowadzenie do animacji
  • Stosowanie filtrów Constraints
  • Renderowanie obrazów



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.