Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Blender kompendium + CD Nowa

08-03-2012, 0:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 72 zł     
Użytkownik basiapilawa
numer aukcji: 2106197191
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 30   
Koniec: 08-03-2012 14:34:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Blender kompendium


Blender kompendium
Tutuł: Blender kompendium
Autor: Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0824-9
Ilość stron: 880
Data wydania: 10/2007
Zawiera CD
Twarda oprawa
Wydawnictwo: Helion


Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji.

Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o zasłużonej popularności tego programu świadczą miliony jego pobrań i nieustannie rosnące grono użytkowników.

"Blender. Kompendium" to wszechstronny podręcznik z zakresu teorii i praktyki tworzenia modeli i animacji trójwymiarowych skierowany zarówno do początkujących, jak i bardziej zaawansowanych grafików 3D. Dzięki niemu poznasz interfejs i podstawowe funkcje programu Blender, techniki edycji obiektów czy metody przygotowywania materiałów oraz tekstur.

Nauczysz się manipulować oświetleniem i kamerami, tworzyć animacje oraz renderować sceny. Dowiesz się także, jak wykorzystać najnowsze funkcje programu Blender, takie jak System Nodes czy Render Layers.


Rozdziały:
Rozdział 1. Interfejs (15)
Rozdział 2. Podstawowe funkcje (29)
Rozdział 3. Edit Mode (47)
Rozdział 4. Object Mode (137)
Rozdział 5. Metody edycji (147)
Rozdział 6. Modyfikatory (225)
Rozdział 7. Materiały (273)
Rozdział 8. Tekstury (317)
Rozdział 9. Mapowanie UV (385)
Rozdział 10. Materiały czasu rzeczywistego (417)
Rozdział 11. System Nodes (427)
Rozdział 12. Kamera i światło (487)
Rozdział 13. Radiosity (533)
Rozdział 14. Ustawienia świata (545)
Rozdział 15. Physics buttons (561)
Rozdział 16. Podstawy animacji (625)
Rozdział 17. Anim Settings (657)
Rozdział 18. Armatura (673)
Rozdział 19. Constraints (705)
Rozdział 20. Akcje i NLA (731)
Rozdział 21. Rendering (759)
Rozdział 22. Sekwencje (781)
Rozdział 23. Aneks (797)