Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Blender 2.6: teksturowanie - rendering. Kurs wideo

18-05-2014, 21:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik Keylight_kursy
numer aukcji: 4253960081
Miejscowość ZABRZE
Zostało sztuk: 15    Wyświetleń: 1   
Koniec: 28-05-2014 21:47:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Polska wersja językowa: lektor
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Blender 2.6: od teksturowania do renderingu

Kurs „Blender 2.6: od teksturowania do renderingu” to wprowadzenie oraz rozwinięcie zagadnień: tworzenia szablonów UV, teksturowania, renderingu i kompozycji finalnego obrazu w Blenderze i Photoshopie. Kurs skupia się na realizacji konkretnego projektu – teksturowanie i rendering skrzypiec. Szkolenie ma charakter czysto praktyczny i porusza bardzo dużo zagadnień z dziedziny 3d. Dzięki niemu poznasz narzędzia niezbędne do realizacji końcowej ilustracji.
Zobacz intro.

Blender 2.6: od teksturowania do renderingu

Czas trwania
: 8 godzin i 26 minut
Liczba rozdziałów: 23
Komentarz: lektor (PL)
Wymiary wideo: 1280 x 768 px
Program: Blender 2.6
Wymagania: Komputer klasy PC/MAC
ISBN:[zasłonięte]978-83017-24-9

Spis treści:

Moduł 1: (2h i 42 min.).

1. O kursie i materiałach (4:01)
2. Przygotowanie obiektów (10:54)
3. Mapowanie UV - podstawy (17:50)
4. Praca z UV Image Editor (19:47)
5. Szablon UV dla pudła (34:16)
6. Szablon UV dla mostka (16:02)
7. Szablon UV dla gryfu (24:52)
8. Łączenie i eksport UV (35:01)

Moduł 2: (2h i 59 min.).

1. Tekstura gryfu i mostka (47:40)
2. Tekstura dla pudła (19:57)
3. Usuwanie szwów (28:45)
4. Detale tekstur (38:15)
5. Podpinanie wielu tekstur (9:08)
6. Materiały, tekstury proceduralne i węzły (35:42)

Moduł 3: (2h i 45 min.).

1. Przygotowanie sceny (15:54)
2. Oświetlenie (16:55)
3. Odbicia na pudle i gryfie (27:21)
4. Dopasowanie materiałów (22:05)
5. Render passes (10:27)
6. Render Layers (9:57)
7. Kompozcyja w Blenderze (19:37)
8. Rendering przezroczystych cieni i Ambient Occlusion (17:06)
9. Kompozycja w Photoshopie (26:23)