KEYLIGHT prezentuje: Blender 2.6: od teksturowania do renderingu
Kurs „Blender 2.6: od teksturowania do renderingu” to wprowadzenie oraz rozwinięcie zagadnień: tworzenia szablonów UV, teksturowania, renderingu i kompozycji finalnego obrazu w Blenderze i Photoshopie. Kurs skupia się na realizacji konkretnego projektu – teksturowanie i rendering skrzypiec. Szkolenie ma charakter czysto praktyczny i porusza bardzo dużo zagadnień z dziedziny 3d. Dzięki niemu poznasz narzędzia niezbędne do realizacji końcowej ilustracji.
Zobacz intro.
Blender 2.6: od teksturowania do renderingu Czas trwania : 8 godzin i 26 minut Liczba rozdziałów: 23 Komentarz: lektor (PL) Wymiary wideo: 1280 x 768 px Program: Blender 2.6 Wymagania: Komputer klasy PC/MAC ISBN:[zasłonięte]978-83017-24-9
Spis treści: Moduł 1: (2h i 42 min.). 1. O kursie i materiałach (4:01) 2. Przygotowanie obiektów (10:54) 3. Mapowanie UV - podstawy (17:50) 4. Praca z UV Image Editor (19:47) 5. Szablon UV dla pudła (34:16) 6. Szablon UV dla mostka (16:02) 7. Szablon UV dla gryfu (24:52) 8. Łączenie i eksport UV (35:01) Moduł 2: (2h i 59 min.). 1. Tekstura gryfu i mostka (47:40) 2. Tekstura dla pudła (19:57) 3. Usuwanie szwów (28:45) 4. Detale tekstur (38:15) 5. Podpinanie wielu tekstur (9:08) 6. Materiały, tekstury proceduralne i węzły (35:42) Moduł 3: (2h i 45 min.). 1. Przygotowanie sceny (15:54) 2. Oświetlenie (16:55) 3. Odbicia na pudle i gryfie (27:21) 4. Dopasowanie materiałów (22:05) 5. Render passes (10:27) 6. Render Layers (9:57) 7. Kompozcyja w Blenderze (19:37) 8. Rendering przezroczystych cieni i Ambient Occlusion (17:06) 9. Kompozycja w Photoshopie (26:23)
Spis treści:
Moduł 1: (2h i 42 min.).
1. O kursie i materiałach (4:01) 2. Przygotowanie obiektów (10:54) 3. Mapowanie UV - podstawy (17:50) 4. Praca z UV Image Editor (19:47) 5. Szablon UV dla pudła (34:16) 6. Szablon UV dla mostka (16:02) 7. Szablon UV dla gryfu (24:52) 8. Łączenie i eksport UV (35:01)
Moduł 2: (2h i 59 min.).
1. Tekstura gryfu i mostka (47:40) 2. Tekstura dla pudła (19:57) 3. Usuwanie szwów (28:45) 4. Detale tekstur (38:15) 5. Podpinanie wielu tekstur (9:08) 6. Materiały, tekstury proceduralne i węzły (35:42)
Moduł 3: (2h i 45 min.).
1. Przygotowanie sceny (15:54) 2. Oświetlenie (16:55) 3. Odbicia na pudle i gryfie (27:21) 4. Dopasowanie materiałów (22:05) 5. Render passes (10:27) 6. Render Layers (9:57) 7. Kompozcyja w Blenderze (19:37) 8. Rendering przezroczystych cieni i Ambient Occlusion (17:06) 9. Kompozycja w Photoshopie (26:23)
O FIRMIE: Keylight NIP: 648 [zasłonięte] 5440 ul. Sobieskiego 3A/70, 41-800 Zabrze
KONTAKT: Tel.: 505[zasłonięte]380 pn.-pt. w godz.: 9:00 - 18:00 Biuro obsługi klienta
ZWROTY: Honorujemy zwroty: do 10 dni od daty wydania produktu. Wcześniej prosimy o kontakt.
GWARANCJA: Nasze produkty objęte są gwarancją. W razie problemów skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Realizacja zamówienia:
Faktura VAT:
Atuty naszego produktu: