Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Blender 2.5 od interfejsu do modelowania - kurs

10-04-2015, 15:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik Keylight_kursy
numer aukcji: 5227043169
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 3   
Koniec: 10-04-2015 14:09:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Liczba płyt w wydaniu: jedna
Licencja do wypożyczania: Bez licencji
Rodzaj wydania: Wydanie pełne
Polska wersja językowa: lektor
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dokument bez tytułu


Blender 2.5: od interfejsu do modelowania

Kurs został podzielony na dwa moduły. Pierwszy, to podstawy programu począwszy od pracy z interfejsem, poprzez manipulację obiektami, a skończywszy na pracy z komponentami i edycją siatki. Drugi moduł, to praktyczne zastosowanie Blendera w procesie modelowania skrzypiec. W toku 24 lekcji będziemy budować poszczególne elementy instrumentu, które łączą w sobie cechy twardych i organicznych powierzchni. Wykorzystamy podstawowe techniki wytłaczania komponentów, nauczymy się pracować z topologią oraz wykorzystywać modyfikatory do przyśpieszenia pracy.

Czas trwania: 11 godzin i 55 minut
Liczba rozdziałów: 36
Wymiary wideo: 1280 x 720 px
ISBN:[zasłonięte]978-83017-72-0

Pierwszy moduł jest dedykowany osobom, które nie miały dotychczas styczności z Blenderem lub znają go w stopniu podstawowym. Dwanaście lekcji porządkuje najważniejsze informacje o programie, począwszy od pracy z interfejsem, poprzez interakcję, pracę z kursorem, zaznaczanie oraz manipulowanie obiektami i ich komponentami. Moduł stanowi przygotowanie do dalszej pracy z programem w kontekście modelowania.

Modelowanie rozpoczniemy od wstawienia i dopasowania blueprintów. Skrzypce są bardzo wymagające, gdyż łączą w sobie cechy twardych i organicznych obiektów. Nawet pozornie proste elementy, jak górna i dolna płyta, mogą stanowić wyzwanie z powodu ich zakrzywienia.

W procesie modelowania obiektu o takim poziomie skomplikowania istotne jest planowanie i konsekwentna budowa kolejnych części, aż do tak trudnych elementów, jak ślimak (zob. Spis treści).

Moduł 1: 6. Ornament, boczek i dolna płyta (26:20)
1. Przegląd interfejsu (38:03) 7. Strunociąg (48:27)
2. Nawigacja i przekształcenia (26:30) 8. Ślimak (27:09)
3. Praca z manipulatorem 3d (5:12) 9. Komora kołkowa (11:27)
3. Praca z manipulatorem 3d (5:12) 10. Podstrunnica bezprogowa (16:11)
5. Orientacja i przekształcenia (6:50) 11. Podstrunnica (14:10)
6. Kursor i centrum przekształceń (18:32) 12. Mostek (20:25)
7. Obiekty (16:53) 13. Organizacja obiektów (5:46)
8. Komponenty (8:05) 14. Otwory w komorze kołkowej (59:15)
9. Zaznaczanie (20:19) 15. Detale gryfu (26:10)
10. Przyciąganie (9:52) 16. Detale podstrunnicy (13:38)
11. Edycja siatki (14:11) 17. Łączenie podstrunnicy z płytami (28:12)
12. Modyfikator Subdivision surface (6:55) 18. Detale podstrunnicy bezprogowej (12:29)
19. Detale efek i mostka (10:03)
Moduł 2: 20. Optymalizacja siatki strunociągu (10:40)
1. Wstawianie blueprintów (8:36) 21. Detale strunociągu (17:33)
2. Górna płyta (22:21) 22. Guzik (20:22)
3. Otwory rezonansowe (33:47) 23. Kołki (21:00)
4. Zmiana topologii wokół efów (25:39) 24. Struny (23:36)
5. Wyginanie górnej płyty (30:13)