Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BLENDER 2.5 MATERIALS AND TEXTURES COOKBOOK Benton

11-04-2015, 8:05
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 224.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5170034747
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-04-2015 08:08:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83378, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95128, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17834, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42814, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84098, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83378, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95128, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17834, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42814, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84098

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Blender 2.5 Materials and Textures Cookbook

BLENDER 2.5 MATERIALS AND TEXTURES COOKBOOK Benton

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Colin Litster
Language: English
Publisher: PACKT PUBLISHING
Publication Date: 25 Jan 2011
Dimensions: 1.8 x 18.8 x 23 cm
Format: Paperback
Pages: 312
Condition: NEW
Product_ID: 1D4951B884

 

 

Blender 2.5 is one of the most usable 3D suites available. Its material and texture functions offer spectacular surface creation possibilities. It can take you hours just to create basic textures and materials in Blender and when you think of creating complex materials and textures you are petrified. Imagine how you will feel when you overcome these obstacles.

This book wastes no time on boring theory and bombards you with examples of ready-created materials and textures from the start, with clear instructions on how they were created, and what you can learn from them for making your own. It covers all core Blender functions you will ever need to easily create perfect simulation of objects from the simplest to the most complex ones.

The book begins with recipes that show you how to create natural surface materials, including a variety of pebbles, rocks, wood, and water, as well as man-made metals, complete with rust. By utilizing some of the easiest-to-use animation tools available, you will be able to produce accurate movement in mesh objects. Familiarize yourself with a plethora of tools that will help you to effectively organize your textures and materials.

You will learn how to emulate the reflective properties of natural materials and how to simulate materials such as rusted iron, which is difficult to make believable. Transparency and reflection are both tricky natural surface properties to simulate but these recipes will make it easy. Explore ways to speed up animations by using special painting techniques to significantly lower render times. By the end of the book, you will be able to simulate some of the most difficult effects to recreate in any 3D suite, such as smoke, fire, and explosions.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BLENDER 3D ARCHITECTURE, BUILDINGS, AND SCENERY

 BLENDER 3D BASICS Gordon Fisher

 UNITY 3.X GAME DEVELOPMENT ESSENTIALS Goldstone

 LIGHT FOR VISUAL ARTISTS Richard Yot

 BLENDER FOUNDATIONS Roland Hess