Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Blender 2.5: interfejs - modelowanie. Kurs wideo

18-05-2014, 22:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik Keylight_kursy
numer aukcji: 4253959807
Miejscowość ZABRZE
Zostało sztuk: 15    Wyświetleń: 1   
Koniec: 28-05-2014 21:47:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Polska wersja językowa: lektor
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Blender 2.5: od interfejsu do modelowania

Kurs „Blender 2.5: od interfejsu do modelowania” to wprowadzenie w arkana znakomitego programu do modelowania i animacji obiektów trójwymiarowych. Szkolenie zostało podzielone na dwa moduły. Pierwszy pozwoli zapoznać się z podstawami programu począwszy od pracy z interfejsem poprzez manipulację obiektami, a skończywszy na pracy z komponentami i edycją siatki. Drugi – prawie ośmiogodzinny – moduł to praktyczne zastosowanie Blendera w procesie modelowania skrzypiec. Przez 24 rozdziały będziesz budować poszczególne elementy instrumentu, które łączą w sobie cechy twardych i organicznych powierzchni. W toku modelowania wykorzystasz podstawowe techniki wytłaczania komponentów, nauczysz się modyfikować topologię siatki oraz wykorzystywać modyfikatory do przyśpieszenia pracy.
Zobacz intro oraz pierwszy moduł traktujący o podstawach pracy z Blenderem (3h materiału wideo).

Blender 2.5: od interfejsu do modelowania

Czas trwania
: 11 godzin i 55 minut
Liczba rozdziałów: 36
Komentarz: lektor (PL)
Wymiary wideo: 1280 x 720 px
Program: Blender 2.56
Wymagania: Komputer klasy PC/MAC
ISBN:[zasłonięte]978-83017-72-0

Moduł 1:

1. Przegląd interfejsu (38:03)
2. Nawigacja i przekształcenia (26:30)
3. Praca z manipulatorem 3d (5:12)
4. Modele interakcji (21:58)
5. Orientacja i przekształcenia (6:50)
6. Kursor i centrum przekształceń (18:32)
7. Obiekty (16:53)
8. Komponenty (8:05)
9. Zaznaczanie (20:19)
10. Przyciąganie (9:52)
11. Edycja siatki (14:11)
12. Modyfikator Subdivision surface (6:55)

Moduł 2:

1. Wstawianie blueprintów (8:36)
2. Górna płyta (22:21)
3. Otwory rezonansowe (33:47)
4. Zmiana topologii wokół efów (25:39)
5. Wyginanie górnej płyty (30:13)
6. Ornament, boczek i dolna płyta (26:20)
7. Strunociąg (48:27)
8. Ślimak (27:09)
9. Komora kołkowa (11:27)
10. Podstrunnica bezprogowa (16:11)
11. Podstrunnica (14:10)
12. Mostek (20:25)
13. Organizacja obiektów (5:46)
14. Otwory w komorze kołkowej (59:15)
15. Detale gryfu (26:10)
16. Detale podstrunnicy (13:38)
17. Łączenie podstrunnicy z płytami (28:12)
18. Detale podstrunnicy bezprogowej (12:29)
19. Detale efek i mostka (10:03)
20. Optymalizacja siatki strunociągu (10:40)
21. Detale strunociągu (17:33)
22. Guzik (20:22)
23. Kołki (21:00)
24. Struny (23:36)