|
|
GRA W 100% ORYGINALNA SYSTEM PAL
DO KAŻDEJ GRY OPIS
DO POBRANIA GRATIS ( tylko dla naszych klientów ).
DODATKOWO DLA NASZYCH KLIENTÓW
KTÓRZY KUPIĄ CO NAJMNIEJ 5 GIER
DOSTĘP DO FOLDERU
ZE WSZYSTKIMI PORADNIKAMI GRATIS
PRZEDMIOTEM SĄ 2 GRY W PUDEŁKU
+ PORADNIK GRATIS*
* ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO NIE PRZESŁANIA PORADNIKA JEŻELI NIE ZOSTAŁ
JESZCZE STWORZONY LUB JEST W WERSJI BETA.
Bijatyka HD w pełnym tego słowa znaczeniu. Dwunastu wojowników, rozbudowane style walki oraz dopracowany tryb multiplayer to najważniejsze cechy BlazBlue: Calamity Trigger.
BlazBlue: Calamity Trigger to przekonwertowana z automatów arcade bijatyka, oferująca niespotykaną wcześniej jakościowo dwuwymiarową oprawę graficzną w wysokiej rozdzielczości. Wyprodukowało ją studio Arc System Works – pomysłodawca serii Guilty Gear, które namieszało niegdyś na polu mordobić 2D.
W BlazBlue: Calamity Trigger otrzymaliśmy możliwość wyboru postaci spośród dwunastu unikalnych wojowników, opracowanych z dbałością o najdrobniejsze detale. Każdy z nich cechuje się odmiennym, ale rozbudowanym stylem walki, oraz blisko 1800 klatkami animacji, dzięki czemu oglądanie walk jest tu czystą przyjemnością. Wszystko obserwujemy oczywiście w najwyższej dostępnej rozdzielczości, z uwzględnieniem sprite’ów poszczególnych postaci, które dosłownie kipią od szczegółów.
Na potrzeby konsolowych wersji gry autorzy opracowali szereg nowych elementów: dynamiczniejszą oprawę muzyczną, tła, a także tryb Story Mode, w którym poznajemy historię każdego z dwunastu bohaterów. Interesujące jest to, że Arc System Works zdecydowało się na pozostawienie graczowi wyboru pomiędzy angielską i japońską ścieżką dźwiękową, dzięki czemu w trakcie walk usłyszymy interesująco brzmiące głosy aktorów odpowiedzialnych za dubbing z Kraju Kwitnącej Wiśni.
BlazBlue: Calamity Trigger oferuje również opcję rozgrywki przez sieć. Do dyspozycji fanów oddane zostały dwie formy prowadzenia walk – mecze rankingowe (punktowane) oraz publiczne, które pełnią rolę spotkań towarzyskich. W ramach tych drugich można np. utworzyć specjalne lobby, w którym maksymalnie sześciu graczy podejmie się próby wyłonienia najlepszego wojownika.
ORAZ
Dynamiczna strzelanina autorstwa Stuarta Blacka. Bodycount to kolejny tytuł z gatunku FPS przygotowany przez firmę Codemasters. W odróżnieniu od Operation Flashpoint: Dragon Rising gra kładzie mniejszy nacisk na realizm rozgrywki i założenia taktyczne, koncentrując się przede wszystkim na efektownej i emocjonującej destrukcji. Nie bez powodu Bodycount uważa się za duchowego następcę innej strzelaniny z widokiem z perspektywy pierwszej osoby – Black. Produkcji gry podjęło się wewnętrzne studio Codemasters zlokalizowane w Guilford, a na czele zespołu projektantów stanął Stuart Black. Był on jednym z głównych autorów Black i swego czasu rozpoczął nawet prace nad kontynuacją wydanej w 2006 roku produkcji Criterion Studios. Projekt został jednak zarzucony, a Blacka oraz kilku innych weteranów branży zwerbowała firma Codemasters. Ideą, jaka przyświecała twórcom Bodycount było odejście od schematów powielanych przez większość współcześnie wydawanych FPS-ów. Postanowiono więc dać miłośnikom tego gatunku coś nieskomplikowanego i jednocześnie świeżego. Zamiast rozbudowanej fabuły i drzewka misji do wykonania, graczom oddano do dyspozycji potężny arsenał broni oraz proste zadanie zlikwidowania wszystkich celów na planszy. Dużo dynamicznej akcji, niemal nieskrępowane możliwości destrukcji otoczenia i spektakularne strzelaniny – to istota całej zabawy. Wątki fabularne ograniczone zostały do minimum. Oto gracze stają do walki w toczącym się potajemnym konflikcie, którego żaden naoczny świadek nie powinien pozostać przy życiu. Jak na FPS-a z prawdziwego zdarzenia przystało, poza opcją rozgrywki solo, gracze mogą liczyć na rozbudowany tryb multiplayer. Stuart Black i jego zespół zakładają, że Bodycount spowoduje taką samą rewolucję w gatunku pierwszoosobowych strzelanin, jaką w grach wyścigowych wywołało pojawienie się Race Driver: GRID . Wspomniane tytuły mają zresztą więcej wspólnego ze sobą. Bodycount wykorzystuje platformę technologiczną EGO Game, która stanowi rozwinięcie silnika graficznego EGO Engine znanego m.in. z Race Driver: GRID oraz Operation Flashpoint: Dragon Rising. Technologia ta może nie jest już pierwszej świeżości, ale zapewnia przyzwoitą jakość i wydajność.
ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE AUKCJE |
|
|
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|