Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Biznesplan w małej firmie. Wydanie... [nowa]

03-06-2012, 18:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.20 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2283967904
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 17-05-2012 10:11:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown

Dane o książce:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-1870-5
  • liczba stron: 376
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: OnePress
  • wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]009-03
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane opis książki:
    Sztab doradców ds. biznesplanu:
    • zaprezentuje Ci procedury niezbędne do stworzenia doskonałego biznesplanu
    • przeprowadzi z Tobą badania rynku
    • opracuje strategię przewagi konkurencyjnej
    • pomoże Ci w prognozowaniu przyszłych działań i ich skutków
    • podpowie, jak na bieżąco śledzić wyniki finansowe firmy
    • udzieli wskazówek na temat mistrzowskiego prezentowania biznesplanu inwestorom
    Genialnie zarządzana mała firma!

    Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
    Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walce o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój. Musi być doskonały w swej formie i treści - odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działalności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.

    Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
    • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
    • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
    • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
    • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
    Przeczytałem w życiu setki, a może i tysiące studenckich opracowań, których założeniem było opracowanie biznesplanu na działalność gospodarczą - każda była inna. Z moich doświadczeń wynika, że nie ma gotowej recepty na biznesplan ani sukces, a przedsiębiorczości nie można nauczyć - można co najwyżej inspirować i pobudzać postawy przedsiębiorcze. Dlatego też z pełną satysfakcją polecam moim studentom tę książkę, która poprzez liczne studia przypadków, przykłady oraz wyjaśnienia inspiruje i pobudza do tworzenia własnego biznesplanu.
    dr Artur Kwasek
    wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University
    Pozyskanie środków unijnych na otworzenie mojej własnej działalności gospodarczej wymagało stworzenia dość szczegółowego biznesplanu całego przedsięwzięcia. Z zawodu jestem biologiem i nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z analizą możliwości rynkowych czy opisywaniem zasobów, które zamierzam wykorzystać, aby osiągnąć swoje cele w określonych warunkach konkurencji. Ta książka przeprowadziła mnie przez cały proces tworzenia dokumentu niczym najlepszy doradca biznesowy!
    Adam Jurkiewicz
    mgr biologii, właściciel firmy ogrodniczej, subsydent środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Zasobów Ludzkich

    Patron medialny:




    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze

    Wstęp (5)

    Jak korzystać z tego podręcznika (7)

    Dlaczego przygotowanie biznesplanu jest takie istotne? (13)

    Oczekiwania podmiotów finansujących (17)

    1. Wcześniejsze działania i stan obecny (29)
    • 1. Zamierzenia i cele firmy (29)
    • 2. Opis przedsięwzięcia (38)
    • 3. Opis Twoich produktów i/lub usług (57)

    2. Badania rynku (79)
    • Wprowadzenie (79)
    • 4. Klienci (81)
    • 5. Konkurencja (96)
    • 6. Plan badań rynkowych (109)

    3. Strategia budowania przewagi konkurencyjnej (127)
    • Wprowadzenie (127)
    • 7. Ustalanie ceny (138)
    • 8. Reklama i promocja (146)
    • 9. Lokalizacja i dystrybucja (161)

    4. Działania (179)
    • 10. Plan działań (179)

    5. Prognozowanie wyników (195)
    • Wprowadzenie (195)
    • 11. Prognoza sprzedaży (195)
    • 12. Bilans prognostyczny (204)
    • 13. Prognostyczny rachunek zysków i strat (222)
    • 14. Prognostyczny rachunek przepływów pieniężnych (233)
    • 15. Analiza progu rentowności (244)
    • 16. Wymagania dotyczące finansowania (257)

    6. Kontrola nad firmą (271)
    • Wprowadzenie (271)
    • 17. Controlling finansowy (272)
    • 18. Kontrola sprzedaży i działań marketingowych (282)
    • 19. Inne systemy kontroli (285)

    7. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)
    • 20. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)

    A: Źródła informacji przydatnych w badaniach rynkowych (299)
    • Badania gabinetowe (299)
    • Badania terenowe (312)
    • Adresy (314)

    B: Źródła finansowania nowych i małych firm (317)
    • Sektor publiczny - dotacje (317)
    • Sektor publiczny - pożyczki i kredyty (320)
    • Zadłużenie (349)
    • Kapitał własny (351)
    • Konkursy (360)
    • Przydatne adresy WWW (360)

    Skorowidz (363)