Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BIZNESPLAN W MAŁEJ FIRMIE - NOWA

26-06-2012, 23:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik mikewhiskey
numer aukcji: 2357418949
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 12   
Koniec: 17-06-2012 19:52:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



e-mail: [zasłonięte]@gmail.com



Klikajac "Kup teraz" akceptujesz warunki regulaminu znajdujacego sie w zakladce "O mnie".



Najczesciej zadawane pytania.



Zachecamy do dokonywania platnosci przez Allegro, dane do zwyklego przelwu znajdziesz w zakladce "O mnie".

 


 

 

Biznesplan w małej firmie

Autor/autorzy:

Colin Barrow

Tłumacze: Borówka Ewa, Lipa Michał

Helion

 

 

 

Sztab doradców ds. biznesplanu:

 

 zaprezentuje Ci procedury niezbędne do stworzenia doskonałego biznesplanu

 przeprowadzi z Tobą badania rynku

 opracuje strategię przewagi konkurencyjnej

 pomoże Ci w prognozowaniu przyszłych działań i ich skutków

 podpowie, jak na bieżąco śledzić wyniki finansowe firmy

 udzieli wskazówek na temat mistrzowskiego prezentowania biznesplanu inwestorom

 

 Genialnie zarządzana mała firma!

 

 Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie

 Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walce o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój. Musi być doskonały w swej formie i treści -- odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działalności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

 

 Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

 

 Bezbłędne kierowanie małą firmą.

 Wykorzystywanie zalet small biznesu.

 Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.

 Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.

 

 Przeczytałem w życiu setki, a może i tysiące studenckich opracowań, których założeniem było opracowanie biznesplanu na działalność gospodarczą -- każda była inna. Z moich doświadczeń wynika, że nie ma gotowej recepty na biznesplan ani sukces, a przedsiębiorczości nie można nauczyć -- można co najwyżej inspirować i pobudzać postawy przedsiębiorcze. Dlatego też z pełną satysfakcją polecam moim studentom tę książkę, która poprzez liczne studia przypadków, przykłady oraz wyjaśnienia inspiruje i pobudza do tworzenia własnego biznesplanu.

 dr Artur Kwasek

 wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University

 

 Pozyskanie środków unijnych na otworzenie mojej własnej działalności gospodarczej wymagało stworzenia dość szczegółowego biznesplanu całego przedsięwzięcia. Z zawodu jestem biologiem i nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z analizą możliwości rynkowych czy opisywaniem zasobów, które zamierzam wykorzystać, aby osiągnąć swoje cele w określonych warunkach konkurencji. Ta książka przeprowadziła mnie przez cały proces tworzenia dokumentu niczym najlepszy doradca biznesowy!

 Adam Jurkiewicz

 mgr biologii, właściciel firmy ogrodniczej, subsydent środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Zasobów Ludzkich

 

 

 

Oprawa: Miękka

Format: 14.0x21.0cm

Ilość stron: 376

Wydanie: 2

Rok wydania: 2009