Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Biznesplan po polsku (wyd. II) [nowa]

18-05-2014, 8:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29.51 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4251784842
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-06-2014 07:56:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70%Promocje -50%Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Biznesplan po polsku (wyd. II)
Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik

Biznesplan po polsku (wyd. II)
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8356-432-7
  • liczba stron: 213
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2012
  • Opis

    "Powiedz mi to po polsku" - często tak mówimy, gdy nie rozumiemy, co mówi do nas rozmówca używający skomplikowanego, fachowego biznesowego języka. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedź na kilkadziesiąt pytań z pomocą których będzie mógł poznać podstawowe zagadnienia pomocne w stworzeniu biznesplanu i samodzielnie przygotować plan własnego przedsięwzięcia.


    W książce przedstawiono standardy sporządzania biznesplanów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, a także wskazanie kryteriów formalnej
    i merytorycznej oceny biznesplanu.


    Publikacja ta może być wykorzystana także jako materiał szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie w sposób prawidłowy opracować biznesplan tj. studentów szkół wyższych wszystkich typów kierunków oraz słuchaczy i uczestników kursów w zakresie pozyskiwania dotacji w ramach funduszy unijnych na działalność rozwojową bądź rozpoczęcie działalności gospodarczej. Pokazano w niej, na praktycznych przykładach, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.

    Spis treści:
    Rozdział 1
    Moje przedsiębiorstwo - pomysł na biznes i jego realizację - Maciej Tokarski
    1.1. Pomysł na biznes
    1.2. Czy jestem przedsiębiorczy?
    1.3. Nisza rynkowa, czyli jak znaleźć swoje miejsce na rynku
    1.4. Franchising, czyli gdy brak nam pomysłu na biznes
    1.5. A może współpraca z doświadczonym przedsiębiorcą?
    1.6. A może spróbować działać w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości (AlP)?
    1.7. Co należy rozważyć zakładając własną firmę? Czy lepiej być na swoim czy na etacie?
    1.8. Wybór formy organizacyjno-prawnej prowadzonej działalności
    Rozdział 2
    Jak stworzyć profesjonalny biznesplan? - Andrzej Tokarski
    2.1. Co to jest biznesplan i dlaczego jest on ważnym dokumentem?
    2.2. O czym należy pamiętać pisząc biznesplan?
    2.3. Procedura tworzenia biznesplanu
    2.4. Elementy składowe biznesplanu
    2.5. Zawartość biznesplan
    2.6. Struktura biznesplanu
    Rozdział 3
    W jaki sposób dostosować swoją ofertę do potrzeb rynku? - Maciej Tokarski, Andrzej Tokarski
    3.2. Charakterystyka produktu i procesu produkcyjnego
    3.3. Analiza strategiczna
    3.4. Plan marketingowy
    Rozdział 4
    Jak uzyskać informację czy projekt będzie rentowny? - Maciej Tokarski, Jacek Wójcik
    4.1 . Co to jest plan finansowy?
    4.2. Do czego służą sprawozdania finansowe?
    4.2.1. Bilans
    4.2.2. Rachunek zysków i strat
    4.2.3. Rachunek przepływów pieniężnych
    4.3. Jak ocenić działalność przedsiębiorstwa - co to są wskaźniki finansowe?
    4.3. Jak wyznaczyć próg rentowności oraz wielkości graniczne?
    Załącznik nr 1
    5. Jak sfinansować planowane przedsięwzięcie? - Maciej Tokarski
    5.1. Finansowanie rozwoju firmy
    5.2. Zwrotne źródła finansowania
    5.2.1. Kredyty bankowe i pożyczki
    5.2.2.Fundusze pożyczkowe
    5.2.3. Fundusze poręczeń kredytowych
    5.2.4. Leasing
    5.2.5. Dźwignia finansowa
    5.3.Bezzwrotne źródła finansowania
    5.3.1. Dotacje dostępne w Powiatowym Urzędzie Pracy
    5.3.2. Fundusze unijne
    5.4. Alternatywne formy finansowania firmy
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa