|
|
26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172
|
Odbiór osobisty w Łodzi
|
BIALASOWA24 Bartosz Karwas
Kościuszki 132
90-451 Łódź
NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162
[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)
|
|
|
BIZNESPLAN MODEL NAJLEPSZYCH PRAKTYK + CD
Autor: JERZY T.SKRZYPEK
Data wydania: 2012
Rodzaj okładki: miękka
Ilość stron: 256
Format: 16,5 x 23,5 cm
Stan: Nowa
Cena rynkowa: 49,90 zł
Nasza Cena: 39,70 zł
Książka przedstawia zestaw zasad i procedur opracowania biznesplanu określany mianem modelu najlepszych praktyk, który jest wynikiem wieloletnich doświadczeń Autora. W kolejnych rozdziałach omówione zostały elementy modelu, proces konstruowania studium wykonalności i biznesplanu oraz wzajemne związki między nimi, a także plan strategiczny, marketingowy i organizacyjny. Szczególną uwagę poświęcono przygotowaniu planu finansowego projektu, w tym zasad sporządzania prognoz oraz analiz finansowych. Autor wyjaśnia także, jak zastosować omawiany model w celu przygotowania projektów współfinansowanych przez Unię Europejską.
Zainteresuje zarówno przedsiębiorców, jak i osoby sporządzające biznesplany. Z publikacji mogą korzystać także studenci uczelni biznesowych oraz uczestnicy kursów i treningów menedżerskich.
Integralną część książki stanowi płyta CD, na której znajdują się dodatkowe materiały edukacyjne, które powinny pomóc czytelnikom w poszerzeniu wiedzy i umiejętności z zakresu szeroko rozumianej problematyki sporządzania biznesplanów.
W celu uruchomienia zawartości płyty należy otworzyć w przeglądarce internetowej (Internet Explorer lub Firefox) plik index.html.
Jest to wartościowa i pożyteczna publikacja. Najważniejsza funkcja książki, instruktażowo-poradnikowa, jest zrealizowana w ujęciu szczegółowym, praktycznym, w którym każde konkretne zagadnienie związane z tworzeniem biznesplanów jest omówione dokładnie oraz ilustrowane przejrzystymi przykładami. (…) Wykład jest prowadzony w oparciu o symulacyjny model finansów przedsiębiorstwa, który służy jako swego rodzaju „szkielet” określający strukturę przedsiębiorstwa, którego dotyczy analiza, a w szczególności opracowywany plan biznesowy. Ten nowoczesny i niezawodny (w sensie algorytmicznym) instrument formułowania i rozwiązywania zadań planistycznych daje Autorowi znaczną swobodę i elastyczność wykładu, ale też zapewnia dużą przewagę nad innymi sposobami prezentacji zawartej w książce tematyki. (…) Oceniając wysoko wartości metodyczne i informacyjne książki, chcę szczególnie podkreślić jej znaczenie praktyczne dla odbiorcy, zwłaszcza tego, który wykorzysta ją jako przewodnik do samodzielnego planowania i rozwijania własnego biznesu.
z recenzji prof. dra hab. Bogusława Wąsika,
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
|