ISBN: |
838[zasłonięte]6810 |
Wymiar: |
145 x 205 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
Biblioteka bankowca |
Ilość stron: |
146 |
Ocena: |
Dobry + |
Waga: |
0,18 kg |
Indeks: |
0165/39/0128 |
Rok wydania: |
2001 |
Autor: |
Kowalczyk Lucyna |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Wydawca: |
Twigger |
Stan: |
Używana |
Opis książki
Dobrze opracowany biznesplan jest dla banku podstawowym źródłem informacji o potencjalnym kredytobiorcy, a dla kredytobiorcy biletem wizytowym umożliwiającym dostęp do środków finansowych. Przyszły kredytobiorca musi w nim wykazać, że ma świetny pomysł na osiągnięcie sukcesu, że zna rynek(nabywców i konkurentów), oraz że zabezpiecza odzyskanie udzielonych kredytów wraz z odsetkami. Niniejsza publikacja pokazuje, jak opracować taki biznesplan, oraz jak go analizować i oceniać. Ponieważ napisanie dobrego biznesplanu wymaga znajomości mocnych i słabych stron firmy oraz szans i zagrożeń ze strony otoczenia, niniejsze opracowanie wyjaśniaj sposób syntetyczny), jak badać i oceniać mocne i słabe punkty oraz szansę i zagrożenia ze strony otoczenia gospodarczego. Jednocześnie pokazuje, jak te informacje wykorzystać przy konstruowaniu logicznego, spójnego i atrakcyjnego z punktu widzenia przyszłego kredytodawcy biznesplanu. Ponadto wskazuje, na jakie zależności zwracać uwagę, aby ocenić, czy jest on realny i użyteczny.
Uwagi:
Brzegi książki nieznacznie zabrudzone. Oprawa nieco zabrudzona, wytarta i pozaginana. Książka pobiblioteczna - zawiera pieczątki i adnotacje.