Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Biznesowy savoir - vivre. Wszystko o etykiecie

04-03-2012, 18:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 34 zł      Aktualna cena: 34 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098776762
Miejscowość Gliwice
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 25   
Koniec: 04-03-2012 16:34:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Biznesowy savoir - vivre. Wszystko o etykiecie

Okładka książki

Tytuł oryginału: When the Little Things Count . . . and They Always Count: 601 Essential Things That Everyone In Business Needs to Know

Autorzy: Barbara Pachter

Rok wydania: 2008

Stron: 208

Tłumaczenie: Anna Kwaśniewska

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1433-2

Format: 122x194

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Tajniki (zapomnianej) kultury biznesu
  • Zdobądź przyjaciół i sprzymierzeńców
  • Pchnij Twoją karierę w nowym kierunku
  • Wykreuj się na prawdziwą gwiazdę biznesu

Wysoka jakość w biznesie na 601 sposobów

Jak Cię widzą, tak o Tobie plotkują w biurze. W zwariowanym tempie, w jakim dziś toczy się nasze życie, zaczynamy lekceważyć to, jak jesteśmy postrzegani przez innych. Przestajemy przywiązywać wagę do tak drobnych rzeczy jak sposób powitania, prowadzenia rozmowy towarzyskiej, umiejętność słuchania i nawiązywania nowych znajomości. A przecież drobiazgi mają ogromne znaczenie. Czyż całe życie nie składa się właśnie ze szczegółów?

Wypracuj w sobie taki poziom kultury biznesu, dzięki któremu umocnisz swój wizerunek jako osoba godna zaufania, profesjonalna i potrafiąca poradzić sobie nawet w podbramkowej sytuacji. Dowiedz się, jak budować doskonałe relacje zawodowe i towarzyskie. Naucz się rozwiązywać konflikty i przekazywać niekorzystne wiadomości. Poznaj zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych. Buduj swoją karierę na solidnych podstawach!

Przyswój sobie cenne wskazówki dotyczące:
  • profesjonalnego stroju oraz schludnego wyglądu,
  • mowy ciała oraz komunikacji werbalnej,
  • rozwijania umiejętności przywódczych,
  • organizowania udanych imprez biurowych,
  • zasad prowadzenia korespondencji biznesowej.

Pamiętaj - drobiazgi mogą odmienić Twoją karierę!

O książce możesz przeczytać także tutaj oraz tutaj .

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_komunikacja