k
***********************************************************
DANE SZCZEGÓŁOWE
***********************************************************
.
.
.
WYDAWCA: OFICYNA WOLTERS KLUWER
.
.
STAN: NOWA
.
.
ILOŚĆ STRON: 210
.
.
.
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych
Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.
Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania:
* Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie?
* Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować?
* W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google?
*
Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku?
* Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych?
Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce.
Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań.
..
.
.
.
.
.
*OFERTA WAŻNA DO WYCZERPANIA ZAPASÓW PROMOCYJNYCH
.
.