Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BIZNES W INTERNECIE Praktyczny poradnik /WAWA

05-03-2015, 3:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43 zł     
Użytkownik brotherjustin
numer aukcji: 5054565407
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 05-03-2015 03:02:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Tutaj tytuł...









.


 











.

.

.

.

BIZNES W INTERNECIE

.

PRAKTYCZNY PORADNIK O MARKETINGU, SPRZEDAŻY, PUBLIC RELATIONS ON-LINE I PROMOCJI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH


.

.

.

. TOMASZ BONEK

MARTA SMAGA


 

.

.

.

.

OPIS

 

 

k

***********************************************************
DANE SZCZEGÓŁOWE

***********************************************************
  .
  
.
.
WYDAWCA: OFICYNA WOLTERS KLUWER
.
.
  
STAN: NOWA
.
.
ILOŚĆ STRON: 210
.
 .
.
  
.
 
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych

Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.

Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania:

* Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie?
* Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować?
* W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google?
*

Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku?
* Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych?
Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce.

Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań.

..

.
.
.
.
 
.
.
.
OBNIŻKA CEN*
.
.
*OFERTA WAŻNA DO WYCZERPANIA ZAPASÓW PROMOCYJNYCH
.
.
.

.

.

.

.

ZAPRASZAMY TAKŻE NA INNE NASZE AUKCJE

.

 

.

.

 

.





Dodano 2[zasłonięte]014-12 11:25
Szanowni Państwo,

Pragniemy poinformować, że zakupione książki możemy dla Państwa zapakować w elegancki papier ozdobny na prezent. Możemy wówczas nie załączać w przesyłce paragonu. Koszt zapakowania wynosi 5zł.

Księgarnia Siewca Liter