Opis: Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania:Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie?Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować?W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google?Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku?Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych?Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce. Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Bonek Tomasz, Smaga Marta
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 30787
- Rok wydania: 2012
- Objętość: 212
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.36
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64383
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]64383
- Wysokość: 13
- PKWiU: 58.11.1
|