Głównym celem książki jest przedstawienie standardów sporządzania biznes planów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, a także wskazanie kryteriów formalnej i merytorycznej oceny biznes planu. Realizacji tego celu podporządkowano strukturę niniejszego opracowania. Książka ma charakter dydaktyczny.
Przeznaczona jest dla studentów studiów magisterskich z zakresu zarządzania i ekonomii oraz słuchaczy studiów podyplomowych, którzy posiadają już podstawową wiedzę z zakresu ekonomii, zarządzania, rachunkowości. Kluczowe - z punktu widzenia opracowania biznes planu - zagadnienia zostały jednak przedstawione od podstaw. Książka ta może być wykorzystana również przez praktyków, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę lub stoją przed koniecznością opracowania biznes planu. W niniejszym opracowaniu wykorzystano szereg pozycji literaturowych, które zostały przywołane na końcu każdego rozdziału, stanowiąc jednocześnie zakres literatury uzupełniającej dla całego opracowania.
ISBN:[zasłonięte]978-8385-317-2
319 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007