Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BIZNES PLAN SKLEPU INTERNETOWEGO WZÓR DOTACJA PUP

18-03-2015, 23:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik Jullija
numer aukcji: 5181102092
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 15   
Koniec: 18-03-2015 23:07:11
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Chcesz otworzyć własną firmę przy pomocy dotacji z Powiatowego Urzędu Pracy . Oferuję gotowy biznes plan sklepu internetowego.

Przedmiotem aukcji jest gotowe opracowanie profesjonalnego i skutecznego biznes planu pod jednorazową dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Biznes Plan został sporządzony zgodnie z wymogami Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu.

Dobrze trafiłeś.
Jestem osobą, która otrzymała taką dotację we wrześniu 2010.
Prowadzę swój sklep internetowy od Października 2010.

Oferuję Ci

" GOTOWY BIZNES PLAN DO URZĘDU PRACY"
SKLEP INTERNETOWY

GOTOWY WZÓR BIZNES PLAN EKOLOGICZNEGO SKLEPU INTERNETOWEGO.

Aukcja dotyczy sprzedaży gotowego biznesplanu - bez usługi dostosowania pod konkretnego klienta.
Kupujący powinien osobiście dostosować zapisy do warunków lokalnych (wpisanie danych osobowych, zmiana lokalizacji, nazw inwestycji i konkurencji).

Biznesplan wysyłam na podany adres mailowy natychmiast po otrzymaniu przelewu.

Wzór biznes planu dla sklepu internetowego.
Wzór w formacie WORD DO EDYCJI

Przykładowy biznesplan składa się między innymi z następujących podpunktów:

I.CHARAKTERYSTYKA PRZEDSIĘWZIĘCIA
1. Dane dotyczące Lokalizacji
2. Opis Przedsięwzięcia. Rodzaj przedsięwzięcia
2.1Opis produktu.
2.2 Rodzaj oferty
2.3 Główne cechy funkcjonalno-użytkowe produktu
2.4 Elementy przewagi konkurencyjnej oferty
3.Struktura organizacyjna firmy
3.1Charakterystyka właściciela firmy i pracowników
3.2Uprawnienia zawodowe, licencje, koncesje, pozwolenia, certyfikaty właściciela....
3.3 Majątek własny właściciela, jaki będzie zaangażowany w tworzone przedsięwzięcie

II .OCENA RYNKU
4.Analiza popytu – odbiorców
4.1 Określenie klienta docelowego
4.2Preferencje i oczekiwania klienta docelowego
5 .Dostawcy
6.Analiza Konkurencji
7. Narzędzia marketingu Mix
8. Dystrybucja
III. ANALIZA SWOT
IV. ANALIZA FINANSOWA
PONAD 30 STRON