Opis: Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak: • rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności, • marketing i PR w mediach społecznościowych, • reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl, • prowadzenie dobrego fanpage’a na Facebooku, • konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku, • sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich, • metody promocji w społecznościach profesjonalistów, • marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych, • prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach, • badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych, • zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku, • prawo autorskie a publikacje w internecie. To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.
|
|
Tematyka Ekonomia Biznes | Oprawa Miękka | Rok wydania 2013 | ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]64438 | Objętość 180 | Autor Bonek Tomasz, Smaga Marta | Format 17.0x24.0cm |
|