Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Biznes na Facebooku i nie tylko Bonek, Smaga

05-02-2014, 21:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40.49 zł     
Użytkownik ksiegarniagdansk
numer aukcji: 3862116833
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 3   
Koniec: 05-02-2014 21:31:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji Użytkownika
ksiegarniagdansk

KONTAKT:

Email: [zasłonięte]@ksiegarnia.gdansk.pl
Tel: 782[zasłonięte]552

SPOSOBY PŁATNOŚCI:

Wpłata na konto bankowe (płatność z góry)Inny rodzaj płatności

Na tej aukcji sprzedajemy

Biznes na Facebooku i nie tylko [Bonek Tomasz, Smaga Marta] [664244]

Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak: ? rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności, ? marketing i PR w mediach społecznościowych, ? reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl, ? prowadzenie dobrego fanpage?a na Facebooku, ? konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku, ? sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich, ? metody promocji w społecznościach profesjonalistów, ? marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych, ? prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach, ? badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych, ? zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku, ? prawo autorskie a publikacje w internecie. To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.

Autorzy: Bonek Tomasz, Smaga Marta
Liczba tomów: 0
Numer kolejny tomu: 0
Języki: polski
Kod wydawcy: 30787
Rok wydania: 2013
Objętość: 180
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Ciężar: 0.31
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64438
Miejscowość: Warszawa
Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]64438
Wysokość: 10
PKWiU: 58.11

Biznes na Facebooku i nie tylko Bonek, Smaga
ksiegarniagdansk.istore.pl