Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Biznes na Facebooku i nie tylko [nowa]

16-05-2014, 3:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157894686
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 3   
Koniec: 16-05-2014 03:27:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Biznes na Facebooku i nie tylko

Bonek Tomasz, Smaga Marta

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64438
  • liczba stron: 180
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-08
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak: - rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności, - marketing i PR w mediach społecznościowych, - reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl, - prowadzenie dobrego fanpage'a na Facebooku, - konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku, - sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich, - metody promocji w społecznościach profesjonalistów, - marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych, - prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach, - badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych, - zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku, - prawo autorskie a publikacje w internecie. To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.


    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.