Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Biznes na Facebooku i nie tylko

28-01-2014, 2:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3838707851
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 4   
Koniec: 28-01-2014 02:23:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Biznes na Facebooku i nie tylko
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64438
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 180
Ocena: -
Waga: 0,31 kg
Indeks: 625[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2013
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Smaga Marta
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki


Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.
Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów?
Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.

Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak:
• rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności,
• marketing i PR w mediach społecznościowych,
• reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl,
• prowadzenie dobrego fanpage’a na Facebooku,
• konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku,
• sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich,
• metody promocji w społecznościach profesjonalistów,
• marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych,
• prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach,
• badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
• zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku,
• prawo autorskie a publikacje w internecie.
To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.
Zobacz także...