"Biuro podróży w wyszukiwarce. Pozycjonowanie krok po kroku" czyli nowoczesny marketing biura podróży i agencji turystycznej
Ebook „Biuro podróży w wyszukiwarce. Pozycjonowanie krok po kroku.” to praktyczna wiedza podana na tacy. To połączenie zagadnień turystyki, marketingu i internetu, które sprawi, że samodzielnie będziesz mógł zadbać o swoją pozycję w wyszukiwarce. Wykorzystaj to i buduj przewagę nad konkurencją.
ePoradnik przygotowany specjalnie dla biur podróży i agencji turystycznych, uwzględnia specyfikę branży turystycznej.
Praktyczny poradnik, w zrozumiały sposób i bez używania informatycznego języka:
Nowoczesny marketing i skuteczna reklama biura podróży i agencji turystycznej w zasięgu dłoni.
Wykorzystaj to!
Opis techniczny:Tytuł: Biuro podróży w wyszukiwarce. Pozycjonowanie krok po kroku.Autor: dr Rafał MarekData powstania: 2012Objętość: 74 stronTyp pliku: PDF
dr Rafał Marek: ekspert z zakresu zarządzania i marketingu, w tym marketingu internetowego, wieloletnia praktyka, doświadczenie i specjalistyczna wiedza, z obszaru e-biznesu, e-promocji, turystyki i hotelarstwa.
DOŚWIADCZENIE: * od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, m.in. prowadząc lub współuczestnicząc w wielu projektach i przedsięwzięciach z obszaru promocji, reklamy i sprzedaży usług (w sieci i poza nią), * od 15 lat zajmuje się praktycznym wykorzystaniem marketingu w biznesie, w tym w turystyce i hotelarstwie, * od wielu lat przygotowuje materiały szkoleniowe i praktyczne poradniki dla działów sprzedaży i marketingu, * od 5 lat uczestnik kilku grup specjalistów przy IAB ((Związek Pracodawców Branży Internetowej),
PRAKTYKA: * wprowadza na rynek i rozwija nowatorskie formy i systemy promocji i reklamy internetowej, * zna specyfikę branży hotelowej i współpracuje m.in. z obiektami (hotele, motele, pensjonaty, obiekty agroturystyczne) w zakresie promocji i reklamy usług noclegowych, * dzieli się praktyczną wiedzą (szkolenia wewnętrzne, wykłady gościnne, konferencje i targi i in.) - przeszkolił kilkaset osób (ponad 500) z zakresu praktycznego zastosowania marketingu i reklamy internetowej,
WIEDZA: * z wykształcenia dr ekonomii, w zakresie Zarządzania, * od początku zajmuje się praktyczną stroną zarządzania, marketingu i reklamy w biznesie, w tym w hotelarstwie, * autor: - pierwszych w Polsce, kompleksowych badań wykorzystania internetu w branży turystycznej, - książki zatytułowanej „Determinanty rozwoju polskich biur podróży w internecie„, - oraz artykułów i publikacji nt. zarządzania, marketingu i reklamy, * nieustannie pogłębia wiedzę, uczestnicząc w konferencjach, targach, spotkaniach branżowych, ostatnio widziany m.in. na wydarzeniach: InternetPoland (konferencja i targi) – InternetStandard (konferencja) – InternetWorld (Londyn, konferencja i targi), Forum IAB (konferencja), eTravelForum (konfefencja), TTWarsaw (targi), HoReCa (targi), TravelCamp (Kraków) i innych.
Po zakupieEbook zostanie dostarczony w jeden z następujących sposobów:1. online - poprzez wysłanie na adres e-mail linka do publikacji. Publikacja dostępna będzie przez 7 dni od daty zakupu. W tym przypadku brak kosztów dostawy. 2. pocztą tradycyjną - poprzez wysłanie na wskazany adres płyty CD z publikacją. W tym przypadku należy doliczyć koszty przesyłki, których wysokość zależna jest od wybranego wariantu.
3. Sprzedający nie wystawia faktury. W przypadku chęci otrzymania faktury, ebook należy zakupić za pośrednictwem księgarni internetowej Wydaje.pl
Zobacz pozostałą ofertę dla biur podróży i agencji turystycznych