Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BIURO FIRMA OFFICE 2010 PROFESSIONAL PL BOX 2PC

02-06-2012, 6:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 259 zł     
Użytkownik DeniKomp
numer aukcji: 2336439354
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 23   
Koniec: 24-05-2012 11:07:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Denikomp
logo
logologotxt

cat_top
icon_cat

nie podlega
(w miesiącach)

Dożywotnia

Podana cena jest ceną brutto.
Na zakupiony towar wystawiamy
paragon lub fakturę VAT

Nasze aukcje - Kliknij !!

cat_bottom

Microsoft Office 2010 Professional BOX
Oprogramowanie biurowe dla domu i firmy !


Zakup wersji BOX umożliwia instalacje pakietu nie tylko na stacji PC,
lecz również na laptopie służbowym w obrębie jednej firmy
!!!
Pakiet Office 2010 Professional
jednak nie może być używany jednocześnie na obu stanowiskach.



Pakiet Microsoft Office Professional 2010 zawiera narzędzia potrzebne do utrzymania łączności i zachowania produktywności w domu, w biurze oraz w podróży.

Dostępne z niemal każdego miejsca, wszechstronne narzędzia poczty e-mail, listy zadań i planowania w programie Outlook 2010 pozwalają być w stałym kontakcie. Korzystając z zaawansowanych funkcji edycji multimediów i efektów wizualnych w programach Word 2010 oraz PowerPoint 2010, można tworzyć przyciągające uwagę raporty i prezentacje o profesjonalnym wyglądzie. Używane przez specjalistów narzędzia do analizowania danych w programie Excel 2010 umożliwią bezproblemowe zarządzanie finansami. Program OneNote 2010 udostępnia miejsce do zbierania notatek, wyników badań w sieci Web, dokumentów oraz innych zasobów w celu organizowania projektów służbowych i osobistych. Szybkość działania z dużą ilością danych oraz korzystanie z każde informacji w bazie umozliwi Wam program Access 2010. Dzięki Publisher 2010 stworzysz i udostępnisz szeroką gamę profesjonalnych publikacji.


Wydajne zarządzanie finansami firmowymi i osobistym

  • Gotowe do użycia szablony programu Excel 2010 umożliwiają natychmiastowe tworzenie budżetu firmy lub śledzenie wydatków osobistych
  • Wykresy przebiegu w czasie, fragmentatory oraz inne zaawansowane narzędzia analizy umożliwiają szybkie uzyskiwanie informacji na podstawie dostępnych danych
  • Informacje można przedstawić za pomocą kolorowych schematów i wykresów 3-W, do których utworzenia wystarczy kilka kliknięć



  • Organizowanie niemal dowolnego projektu w jednym miejscu

  • Program OneNote 2010 udostępnia wygodne miejsce do organizowania ważnych zasobów, takich jak notatki ze spotkań, informacje o klientach czy plany remontu mieszkania
  • Notes programu OneNote umożliwia gromadzenie różnego rodzaju materiałów i multimediów, takich jak dokumenty, pliki tekstowe, pliki wideo, pliki audio, wycinki stron sieci Web i nie tylko
  • Proste funkcje znakowania i wyszukiwania umożliwiają znajdowanie potrzebnych informacji
  • Funkcja szybkiego przechowywania umożliwia zapisywanie informacji ze stron sieci Web i innych zasobów w notesie za pomocą jednego kliknięcia, dzięki czemu badania internetowe są wydajniejsze



  • Tworzenie dynamicznych, przyciągających uwagę prezentacji

  • Program PowerPoint 2010 umożliwia przekształcanie pomysłów w zapadające w pamięć prezentacje za pomocą szerokiej gamy multimediów, takich jak wysokiej jakości klipy wideo, dźwięki i fotografie
  • Proste w użyciu funkcje edytowania fotografii i klipów wideo oraz atrakcyjne efekty wizualne zapewniają pełną kontrolę nad procesem tworzenia
  • Prezentację można łatwo emitować, tak aby obejrzeli ją klienci z tego samego miasta lub z innej części świata



  • Szybkie i oryginalne wyrażanie własnych pomysłów

  • Program Word 2010 udostępnia gotowe do użycia szablony do niemal wszystkich projektów, co pozwala na szybkie tworzenie dokumentów, począwszy od raportów biznesowych, aż po biuletyny rodzinne
  • Za pomocą atrakcyjnych efektów, takich jak cienie, odbicia i efekty 3-W, można sprawić, że tekst będzie bardziej interesujący wizualnie
  • Korzystając z imponującej gamy dostosowywanych grafik SmartArt, można wyróżnić ważne wiadomości za pomocą zaledwie kilku kliknięć



  • Zachowywanie synchronizacji z klientami i kalendarzem

  • Program Outlook 2010 udostępnia współpracujące ze sobą narzędzia poczty e-mail, kalendarza oraz listy zadań, które pozwalają utrzymywać wydajniejszą łączność z osobami i projektami
  • W jednej skrzynce odbiorczej można zarządzać pocztą e-mail z wielu kont, dzięki czemu żadna wiadomość nie zaginie
  • Korzystając z funkcji Harmonogram grupy, można jednym kliknięciem dodawać terminy do kalendarzy innych osób
  • Program Outlook Mobile 2010 zainstalowany na telefonie smartphone umożliwia wymienianie wiadomości e-mail z członkami zespołu i klientami nawet podczas pobytu poza biurem


  • Edytowanie i udostępnianie dokumentów oraz uzyskiwanie do nich dostępu w trybie online

  • Aplikacje Office Web Apps współpracują z programami pakietu Office, co ułatwia elastyczne udostępnianie dokumentów i uzyskiwanie do nich dostępu w domu, w biurze, a także podczas podróży
  • Pliki pakietu Office można zapisywać bezpośrednio w sieci Web, korzystając z usługi Windows Live SkyDrive, która pozwala uzyskiwać do nich dostęp przy użyciu niemal dowolnej przeglądarki sieci Web
  • Raporty i prezentacje można edytować i przeglądać w trybie online z niemal dowolnego miejsca za pomocą aplikacji Web Apps, które zapewniają oczekiwane wrażenie pracy z aplikacjami pakietu Office
  • Udostępnianie dokumentów w trybie online pozwala wydajniej pracować z klientami i współpracownikami



  • Proste i wydajne tworzenie baz danych

  • Prostota obsługi
  • Udostępniono gotowe do użytku szablony umożliwiające natychmiastowe rozpoczęcie pracy
  • Zastosowwano zaawansowane narzędzia pozwalające łatwo zarządzać rosnącą ilością danych
  • Optymalne korzystanie z informacji
  • Szybkie i łatwiejsze tworzenie baz danych



  • Tworzenie profesjonalnych publikacji i materiałów marketingowych

    Program Microsoft Publisher 2010 pomaga w tworzeniu, personalizowaniu i udostępnianiu szerokiej gamy profesjonalnych publikacji i materiałów marketingowych. Z łatwością można rozpowszechniać swój przekaz w publikacjach różnego typu, oszczędzając jednocześnie czas i pieniądze. Można tworzyć broszury, biuletyny, pocztówki, karty z pozdrowieniami lub biuletyny e-mail o wysokiej jakości, nawet nie mając doświadczenia w projektowaniu grafiki.


    Najważniejszych korzyści jakie oferuje
    Office Professional 2010

    1. Twórz interesujące dokumenty, prezentacje i arkusze kalkulacyjne, przesyłaj je online i wykorzystuj aplikacje Office Web Apps, aby uzyskać do nich dostęp, edytować i udostępniać z każdego miejsca z dostępem do Internetu.
    2. Nowy widok Microsoft Office Backstage i udoskonalona Wstążka pozwalają szybko przechodzić do zadań i poleceń, na których polegasz, co umożliwia skuteczniejsze wykonywanie zadań.
    3. Korzystaj z nowych narzędzi do obróbki filmów i zdjęć, aby osadzać, edytować i formatować zdjęcia i filmy bezpośrednio w prezentacjach Powerpoint 2010.
    4. Uwidocznij trendy w finansach firmy lub w budżecie domowym dzięki Wykresom przebiegu w czasie (Sparklines) w programie Excel 2010. Mini-wykresy pozwalają z łatwością obserwować zmiany w danych.
    5. Popraw sposób śledzenia i zarządzania wiadomościami e-mail w nowym Widoku Konwersacji w programie Outlook 2010.
    6. Scal notatki, pliki multimedialne, dokumenty i inne materiały w jeden cyfrowy notatnik w programie OneNote 2010.
    7. Ożyw swoje pokazy slajdów w programie PowerPoint 2010 wykorzystując najnowocześniejszą grafikę, filmy, animacje i przejścia między slajdami.
    8. Zobacz, jak Mapa Dokumentu w programie Word 2010 pomaga przeszukiwać całe dokumenty, wyświetlać sekcje, zmieniać nagłówki i wprowadzać modyfikacje w bardziej wydajny sposób.
    9. Nadaj swoim dokumentom wyrafinowanego i profesjonalnego wyglądu dzięki Efektom Tekstowym w programie Word 2010.
    10. Emituj swój pokaz slajdów w programie PowerPoint dla każdego użytkownika za pośrednictwem sieci internetowej i inspiruj swoich widzów online równie skutecznie, jak w bezpośrednim kontakcie.
    11. Buduj duże bazy danych w prosty i szybki sposób w programie Access 2010.
    12. Publisher 2010 pomaga w tworzeniu, personalizowaniu i udostępnianiu szerokiej gamy profesjonalnych publikacji i materiałów marketingowych.


    ProducentMicrosoft
    RodzinaMicrosoft Office
    Klasa produktuProgramy i pakiety biurowe
    Typ licencji Komercyjna
    Ważność licencjiDożywotnia
    Liczba użytkowników1
    Kod producenta[zasłonięte]269-146
    KompatybilnośćWindows XP (32bit)
    Vista (32/64bit)
    Windows 7 (32/64bit)
    Windows Serwer 2003 R2(32/64bit)
    Windows Serwer 2008 (32/64bit)
    Wersja językowaPolska



    Polecamy oglądnąć pozostałe propozycje w naszej ofercie:



    Zapraszamy do Zakupów.



    PAMIĘTAJ

    Sprzęt kupujesz w polskiej firmie, nie firmie z Cypru sprzedającej na allegro Masz pewność, że sprzęt pochodzi z legalnego źródła co również wiąże się z bezproblemową gwarancją.

    1

    Kontakt

    801-[zasłonięte]-563

    (32)[zasłonięte]445-33


    OBSŁUGA AUKCJI
    [zasłonięte]@denikomp.pl

    REKLAMACJE
    [zasłonięte]@denikomp.pl

    SERWIS
    [zasłonięte]@denikomp.pl


    SKLEP
    Gadu-Gadu:[zasłonięte]18886

    Gadu-Gadu: 12[zasłonięte]555


    MICHAŁ
    Gadu-Gadu: 146771

    2


    Siedziba Firmy

    DeniKomp
    3 Maja 30
    41-800 Zabrze

    Sklep czynny

    Poniedziałek - Piątek
    9:00 - 17:00

    Sobota
    10:00 - 13:30

    Jak do nas dojechać

    1

    Odbiór towaru

    >> Odbiór osobisty
    >> Wysyłka Kurierem
    >> Dowóz na terenie
    śląska - >(za dopłatą)

    Każdemu klientowi gwarantujemy fachową pomoc w zakresie konfiguracji sprzętu.


    DeniKomp 2008