Growis Małgorzata Bzdek
ul. 22 Lipca 4
59-230 Prochowice
e-mail:
[zasłonięte]@wp.pl
Informacje i zamówienia:
tel.kom. 668 [zasłonięte] 015
Księgowość i wpłaty:
tel.kom. 668 [zasłonięte] 571
Wpłata na konto:
Małgorzata Bzdek
031[zasłonięte]301700[zasłonięte]10201[zasłonięte]871
PKO BP
Wszystkie przedmioty wysyłamy najczęściej w 24-48h od potwierdzenia wpłaty lub za pobraniem.
Bywają sytuacje w których, z różnych przyczyn następuje opóźnienie w wysyłce lub braknie towaru, gdyż prowadzimy sprzedaż także w innej formie i czasem w podobnym czasie następuje sprzedaż (bardzo rzadko) w takich przypadkach kontaktujemy się z klientem i uzgadniamy dalsze działania i termin dostawy.
Uwaga! W aukcjach zawsze podajemy koszt wysyłki jednego przedmiotu. W dodatkowych informacjach o dostawie i płatnościach lub w treści aukcji podajemy szczegółowy koszt wysyłki wielu przedmiotów. W związku z powyższym przy zapłacie za towar proszę zwrócić szczególną uwagę na koszt dostawy i wyliczyć odpowiednią kwotę.
Nieprawidłowo naliczone koszty dostawy mogą spowodować wstrzymanie wysyłki towaru do czasu uregulowania prawidłowej kwoty za transport.
WSZYSTKIE NASZE PRZESYŁKI KURIERSKIE SĄ UBEZPIECZONE
Informujemy że, w zależności od ustawień monitora kolory produktów mogą się różnić od rzeczywistych.
Wszystkie produkty są nowe i objęte gwarancją według przepisów obowiązujących w Polsce.
Reklamacje i zwroty Kupując u nas mają Państwo możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny pod warunkiem zwrotu towaru w takim stanie jak został wysłany. My niezwłocznie zwracamy pieniądze.
Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. W przypadku chęci dokonania zwrotu wcześniej proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Reklamacje:
Jeśli kurier dostarczy uszkodzony towar lub opakowanie proszę zażądać spisania protokołu szkody (kurierzy maja taki obowiązek).
Następnie proszę przyjąć przesyłkę (ale pod warunkiem spisania protokołu).
Jeśli produkt okaże się wadliwy w późniejszym czasie, proszę o wiadomość mailową z opisem wad oraz danymi kontaktowymi.
W powyższych przypadkach reklamacyjnych
wszystkie formalności załatwiamy MY. Państwo otrzymujecie nowy produkt!
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni.
Informacje dodatkowe:
Wszelkie ustalenia, terminy i inne sprawy najlepiej przekazywać drogą mailową. Prosimy o to gdyż tym sposobem unikniemy pomyłek.
Na aukcjach sprzedajemy towar, który jest widoczny i opisany. Nie dzielimy kompletów, nie sprzedajemy części itp.
Nie wykonujemy przeróbek, skracania, wydłużania, malowania itp.
sprzedawanych towarów.
Jeśli szukacie Państwo czegoś podobnego do produktu z tej aukcji lecz w innych kolorach lub rozmiarze a nie ma takiego na innych naszych aukcjach to znaczy, że tego nie mamy.
Dziękujemy za poświęcenie paru chwil na przeczytanie powyższych informacji i zapraszamy do zakupów!