Przy wpłacie na konto czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie i wynosi on dwadzieścia dni roboczych.
Przy płatności odbiorze czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili kliknięcia opcji Kup Teraz i wynosi on również dwadzieścia dni roboczych.
Po dokonaniu zakupu bardzo proszę, na stronach allegro (w kolejnych krokach finalizacji transakcji) o informacje o sposobie zapłaty, aktualnym numerze telefonu komórkowego do osoby odpowiedzialnej za odbiór dostawy, oraz o kolorze w jakim mamy wykonać mebel. Informacja ta jest niezbędna do realizacji zamówienia.
Po dokonaniu zakupu, wysyłamy wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia (nie e-mail od Allegro tylko prosto od nas). W tej wiadomości zawieramy wszystkie szczegóły dotyczące zamówienia oraz nadajemy klientowi numer. W przypadku kontaktu z nami koniecznie proszę posługiwać się nadanym w tej wiadomości numerem klienta.
Meble dostarczamy tylko własnym transportem (nasz kierowca, nasz samochód) już gotowe, zmontowane. O dostawie zawsze informujemy dzień przed wyjazdem samochodu z naszej firmy, wysyłając wiadomość sms z numerem telefonu do kierowcy. Z tego też względu, po dokonaniu zakupu bardzo proszę o określenie aktualnego numeru telefonu komórkowego do osoby odpowiedzialnej za odbiór dostawy.
Staraliśmy się aby próbki umieszczone na naszych aukcjach, jak najbardziej odzwierciedlały koloru rzeczywiste. Mimo to nie bierzemy odpowiedzialności za różnicę w kolorze uwidocznionym na próbce w porównaniu do koloru rzeczywistego.
Reklamacje należy składać w jeden z poniższych sposobów:
1. Przy odbiorze dostawy, u naszego kierowcy. Kierowca wtedy na bieżąco kontaktuje się z firmą i wspólnie ustalamy sposób realizacji reklamacji.
2. Po odbiorze dostawy. Należy przysłać wiadomość e-mail ze zdjęciem mebla oraz ewentualnych uszkodzeń wraz z opisem oraz swoim nickiem z allegro oraz numerem klienta.
Towar nie uszkodzony można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu czternastu dni od dnia odebrania dostawy. Zwrot towaru klient dokonuje na własny koszt. W takim przypadku zwracamy kwotę za mebel (bez kosztów transportu)
Wszelkie pytania oraz informacje dotyczące przedmiotu aukcji proszę kierować pod w zakładce KONTAKT adres e - mail lub numer telefonu.