|
W KAŻDEJ CHWILI MOŻESZ MNIE ZAPYTAĆ O TOWAR, KTÓRY WYSTAWIAM: PISZĄC E-MAIL : [zasłonięte]@o2.pl
LUB NR TEL: MAGDA 722[zasłonięte]320
ROBERT 785[zasłonięte]315
Na życzenie klientów wystawiamy faktury Vat, w tym celu proszę o e-maila zaraz po zakończonej aukcji z dokładnymi danymi firmy, na którą ma być wystawiona faktura, w innym wypadku standardowo do zakupionych towarów dajemy paragon.
PROSZĘ O SPRAWDZENIE I ROZPAKOWANIE TOWARU PRZY KURIERZE NAWET WTEDY GDY PACZKA DOSZŁA BEZ WIDOCZNYCH ŚLADÓW USZKODZENIA PONIEWAŻ REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY TYLKO WŁĄCZNIE Z PROTOKOŁEM SZKODY SPORZĄDZONYM PRZY KURIERZE Z KOPIA FAKTURY LUB PARAGONEM
Z największą stronnością przykładamy się i realizujemy każde zamówienie. Każdy mebel przed wysyłką jest oglądany i sprawdzany pod kątem wykonania. Może się jednak zdarzyć, "gdyż tylko ten co nic nie robi, nie popełnia błędów" iż będą mieli Państwo jakieś drobne uwagi, pytania. Do tej pory nie mieliśmy takich sytuacji. Dlatego też prosimy bardzo o wcześniejszy kontakt z nami, jesteśmy w stanie pomóc w każdej sytuacji.
UWAGA!Przyjmowane są tylko i wyłącznie zwroty z ewidentnymi wadami produkcyjnymi. W tym wypadku należy dostarczyć do nas na własny koszt zakupiony, kompletny towar w takim stanie w jakim został zakupiony. Zostanie on naprawiony, bądź wymieniony na nowy. W ostatecznym razie wypłacimy część lub całość zapłaconej kwoty.
Uszkodzenia w transporcie muszą zostać bezwzględnie udokumentowane spisanym w obecności kuriera protokołem szkody, który stanowi jedyną podstawę do reklamacji tego rodzaju wad/uszkodzeń.
KLIENT MA PRAWO I OBOWIĄZEK SPRAWDZIĆ STAN PACZKI ORAZ ZAWARTOŚĆ PACZKI W TRAKCIE DORĘCZENIA.
W PRZYPADKU USZKODZENIA PROSIMY O BEZPOŚREDNI KONTAKT W CELU POZYTYWNEGO ROZPATRZENIA REKLAMACJI.
ZAMÓWIENIA PRZYJMUJEMY DO REALIZACJI NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO
|