O produkcie
BITEX jest środkiem antykorozyjnym używanym od lat do ochrony podwozi i dolnych blach nadwozi samochodów osobowych, dostawczych i autobusów w czasie eksploatacji. Stosuje się go również do zabezpieczania maszyn rolniczych i budowlanych jak również elementów metalowych konstrukcji przed korozyjnym działaniem chemicznych środków do zwalczania gołoledzi oraz erozyjnym działaniem czynników mechanicznych. Na jego bazie stworzono inne preparaty antykorozyjne.
Bitex dostępny jest u nas w opakowaniach:
- puszki : 1L; 3L; 4,5L
- spray: 0,5L
CHARAKTERYSTYKA BITEXU
Preparat oparty jest na niskolepkim asfalcie syntetycznym z dodatkiem wosków i inhibitorów korozji, całość rozpuszczona jest w specjalnej frakcji rozpuszczalników organicznych typu parafinowego. Preparat wykazuje właściwości tiksotropowe.
Po nałożeniu preparatu na zabezpieczaną powierzchnię uzyskuje się gładką jednorodną czarną elastyczną powłokę, odporną na działanie czynników mechanicznych i korozyjnych, która charakteryzuje się następującymi cechami:
Dobrą przyczepnością do podłoża pomalowanego i metalicznego
Małą nasiąkliwością wodą i elektrolitami
Dobrą odpornością na działanie niskich temperatur
Dobrymi właściwościami antykorozyjnymi
Zdolnością do utrzymywania się i adhezji do powierzchni niedokładnie wysuszonych
TECHNOLOGIA NAKŁADANIA
Preparat nanosi się w temperaturze pokojowej (20°C), w dobrze wentylowanym pomieszczeniu, przez zastosowanie:
- natrysku hydrodynamicznego/bezpowietrznego przy przełożeniu 10:1
- natrysku pneumatycznego/pistoletu do gęstych mas zasilany ze zbiornika ciśnieniowego
- pędzla
Powierzchnie zabezpieczane powinny być suche i czyste ( konieczność usunięcia tzw. luźnej rdzy, brudu oraz innych zanieczyszczeń). Elementy zabezpieczane powinny posiadać w procesie aplikacji temperaturę 10-300C. Nie stosować preparatu na części mechaniczne (np. wał napędowy, katalizator, itp.)
Podczas jednorazowego natrysku preparatu możliwe jest uzyskanie powłoki o grubości 0,7-1,0 mm
(bez skapywania preparatu po nałożeniu), zabezpieczoną powierzchnię pozostawić w celu odparowania rozpuszczalnika. Efektem końcowym jest uzyskanie gładkiej jednorodnej czarnej elastycznej powłoki.
Dopuszcza się rozcieńczenie preparatu Benzyną Lakową, maksymalnie do 10% objętości całkowitej preparatu , jednakże może to spowodować jego spływanie z zabezpieczanej powierzchni. lub uzyskanie cieńszej powłoki
Informacje dodatkowe:
- Pierwsze przetarcia powłoki o grubości 0,5mm wskutek erozji obserwuje się po przebiegu ok. 40 000 km w bardzo ciężkich warunkach drogowych (błoto, żwir, breja śnieżna).
- zachowuje dobrą przyczepność do wibrujących blach podwozia oraz jest odporny na uderzenia przy temperaturze
-300C. Równocześnie przy temperaturze nadwozia +80 0C nie obserwuje się ściekania preparatu w czasie eksploatacji pojazdu.
- nie zawiera wypełniaczy mineralnych zdolnych efektywnie tłumić dźwięki i drgania, tym niemniej dzięki swoim wysokim zdolnościom uszczelniającym zmniejsza on głośność wewnątrz pojazdu przez wyeliminowanie mikronieszczelności.
Dodatkowe inforamcje
W naszej ofercie znajdziesz również filtry oraz oleje.
Zapraszamy do przejrzenia oferty.
Na sprzedawany towar wystawiamy paragon
lub na życzenie klienta - fakturę VAT.
Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę zapłacisz tylko raz!
PRZED KLIKNIĘCIEM 'kup teraz'
PROSIMY O KONTAKT W CELU POTWIERDZENIA
AKTUALNOŚCI OFERTY!!!