|
"POSKROMIĆ TELEFON czyli jak EFEKTYWNIE WYKORZYSTAĆ TELEFON" , P.BIRD ; BUSINESS PRESS; stan : bdb; przesyłka polecona : 8,50 zł.
Na pewno każdy z nas był choć raz w takiej sytuacji, kiedy dzwonił telefon, a my rzucaliśmy wszystko, aby natychmiast podnieść słuchawkę. Książka uczy właśnie jak nie być terroryzowanym przez telefon. Telefon to przede wszystkim narzędzie pracy. Narzędzie, nad którym powinniśmy przejąć kontrolę i podporządkować je sobie. Autorka pokazuje jak można efektywnie wykorzystywać telefon zaoszczędzając swój czas.
Z książki dowiedzieć się można:
jak efektywnie przygotowywać się do rozmów telefonicznych, jak i kiedy najlepiej dzwonić do naszych kontrahentów, jak unikać niechcianych rozmów, jak rzeczowo, konkretnie i krótko prowadzić rozmowę, jakich tricków można używać w rozmowach telefonicznych, jak radzić sobie ze złośliwymi telefonami itp.
Autorka zwraca również uwagę na sposoby przyjmowania telefonów i prowadzenia rozmów przez sekretarki i recepcjonistki w firmach. Prezentuje zasady telefonicznego savoir-vivre, zwracając uwagę, że pierwszy kontakt telefoniczny ma niebagatelne znaczenie w kształtowaniu wizerunku firmy. Książka powinna się znaleźć w każdej firmie. Powinni ją przeczytać pracownicy działów funkcjonalnych, aby wiedzieć, gdzie mogą tkwić ich rezerwy czasowe. Powinni ją przeczytać również pracownicy sekretariatów i recepcji, aby móc właściwie obsługiwać klientów. Polly Bird jest wykładowcą na Uniwersytecie w Cambridge. Prowadzi również cykl wykładów w radiu i telewizji poświęconych sposobom komunikowania się.
|
|
|