Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bioshock - Folia, FV, sklep Start2Play

25-06-2012, 0:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik start2play
numer aukcji: 2424350713
Miejscowość Kazimierz Dolny
Wyświetleń: 26   
Koniec: 25-06-2012, 20:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Dodatkowe informacje: Folia,
Granice wiekowe: Dla dorosłych,

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





PŁATNOŚCI
- Przelew bankowy - przelew na konto sklepu Start2Play.pl. W tytule nalezy podac numer zamówienia. Klient zobowiązany jest do uiszczenia należności w ciągu 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane i usunięte z naszej bazy.
- platność za pobraniem - nalezność pobierana jest przez listonosza lub kuriera w momencie doręczenia przesyłki.


WYSYŁKA
Towar zakupiony w sklepie internetowym Start2Play.pl wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką poleconą:
- przelew bankowy (przedpłata) - koszt wysyłki 0zł,
- za pobraniem - koszt wysyłki 17zł.
Towar wysyłany jest najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu płatności na koncie Start2Play. Czas dostawy wynosi 1-3 dni robocze. Firma Start2Play nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia z winy Poczty Polskiej. Istnieje również mozliwość odbioru osobistego w siedzibie Firmy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym.


KONTAKT

E-mail: [zasłonięte]@start2play.pl

Skype: start2play.pl

BioShock Pomarańczowa Kolekcja Klasyki- gra PC

BioShock to gra akcji FPP połączona z cRPG i elementami survival horroru. Historia opowiedziana w grze rozpoczyna się w roku 1960, kiedy to bohater imieniem Jack, pasażer dopiero co rozbitego samolotu, ląduje w przestrzeni oceanu i zaczyna się topić. Gracz musi pomóc protagoniście w walce o przeżycie, a następnie wraz z nim udać się w kierunku bijącego z oddali światła. Po chwili okazuje się, że błysk pochodzi z latarni umiejscowionej w podwodnym mieście Rapture. To tutaj przychodzi nam spędzić całą przygodę z BioShockiem. Metropolia stanowi ogromny kompleks, zbudowany w 1946 r. przez amerykańskiego biznesmena, Andrew Ryana, po to, by stworzyć schron dla najwybitniejszych przedstawicieli ludzkiego gatunku (naukowców, artystów itp.). W kilka lat po II wojnie światowej projekt został zarzucony, a ukryte w głębinach oceanu miasto pozostawiono samemu sobie. W międzyczasie jednak dwaj badacze zamieszkujący Rapture dokonali przełomowego odkrycia. Na dnie morza znaleźli oni nieznany wcześniej gatunek ślimaków, mogący zmieniać ludzkie tkanki w komórki macierzyste. Stworzenia stały się źródłem substancji o nazwie ADAM, która przy właściwym stosowaniu zwiększa możliwości organizmu wykorzystujących ją osób, umożliwiając nawet osiągnięcie nieśmiertelności. Niezwykłe cechy chemicznej mieszaniny stały się przedmiotem licznych kontrowersji i doprowadziły nawet do konfliktu pomiędzy dystrybuującymi ją frakcjami. Rapture ogarnęła wojna, a w czasie jej trwania odkryto, że ADAM przyczynia się także do powstawania mutacji i uzależnień. W trakcie walk podwodna metropolia została całkowicie zrujnowana, a ci, którzy przeżyli toczoną w niej batalię, stracili resztki człowieczeństwa i ich egzystencja ograniczyła się głównie do poszukiwania ślimaczej substancji. Prowadzący Jacka gracz zmuszony jest do odnalezienia się w utopijnym świecie i stopniowego odkrywania zasad rządzących jego nowym domem. Wszędzie czai się niebezpieczeństwo, a żeby móc sobie z nim poradzić, trzeba na własną rękę zażywać dawki ADAM. Zadanie to nie należy do najprostszych, bo jedynymi istotami posiadającymi upragniony surowiec są małe, niepozorne dziewczynki, tzw. Little Sisters. Chcąc je pokonać, musimy zmierzyć się najpierw z ich potężnie uzbrojonymi ochroniarzami, Big Daddies. Na domiar złego w mieście jest również pełno innych potworów, a publicznego porządku pilnują bezwzględne roboty. Szczęśliwie można rozprawić się z nimi zarówno przy użyciu argumentów siłowych, jak też uciekając się do rozwiązań wymagających wysiłku intelektualnego, np. hackowania urządzeń w ramach przechodzenia prostej mini-gierki.
Gracz ma również sposobność do upgrade’owania posiadanych przez siebie gatunków broni (strzelb, pistoletów, wyrzutni rakiet i innych), dokupując do nich lunety, większe magazynki czy skuteczniejszą amunicję, a także poprawiania własnych zdolności psycho-fizycznych za pomocą power-upów o nazwie Plasmids. Te swoiste modyfikacje kodu genetycznego pozwalają na efektywniejsze działanie w skomplikowanym świecie gry, gdzie każdy wybór ma realny wpływ na rozwój fabuły. Należy przy tym zaznaczyć, że zabawa jest nieliniowa, a misje ułatwiają nam liczne gadżety, jak noktowizor czy aparat ukazujący słabe punkty przeciwników.

  • Grupa wiekowa: 18+

  • Jezyk: polski

  • Premiera: 2007

  • Stan: Folia