WITAM,
MAM DZIŚ DO ZAOFEROWANIA ROWER.
BIONICON SUPERSHUTTLE FR, KTÓRY W 2009 ROKU (w nieco innej specyfikacji) BYŁ TESTOWANY W BIKE BOARD (8/2009). PONIŻEJ LINK:
http://bikeboard.pl/arch/index.php?d=sprzet&g=13&art=3602
ROWER POSIADA MOŻLIWOŚĆ M.IN. ZMIANY GEOMETRII ZA POMOCĄ PRZYCISKU NA KIEROWNICY
www.bionicon.pl
http://www.youtube.com/watch?v=jrOB6FZmJt0
http://www.youtube.com/watch?v=YcVXz8U6UWY
NA ZDJĘCIACH I FILMIKACH MOŻNA ZOBACZYĆ JAKIE MOŻLIWOŚCI DAJE ROWER.
NA ŻYWO MOŻNA POCZUĆ TO NA WŁASNEJ SKÓRZE. ZAPRASZAM NA PRZEJAŻDŻKĘ:)
PONIŻEJ ZAMIESZCZAM SPECYFIKACJĘ:
RAMA: BIONICON SUPERSHUTTLE FR
(jednozawiasowa, 2 łożyska w rozmiarze 1-1/8 cala)
ROZMIAR M (430MM)
SKOK 170MM
STERY BIONICON F.I.T.
MOSTEK BIONICON TWIN-LOCK
KIEROWNICA BIONICON BARFLY 680MM 31,8
CHWYTY: CRANK BROTHER COBALT
DAMPER: X-FUSION O2 RC AIR
(regulacja: naprężenie wstępne, tłumienie, kompresja)
AMORTYZATOR: DOUBLE AGENT TA AIR
SKOK 90-170MM
QR20
(regulacja: naprężenia wstępnego, tłumienia)
HAMULCE: HOPE M4 RED EDITION
PRZEWÓD W STALOWYM OPLOCIE
TARCZE PŁYWAJĄCE Z CZERWONYM PAJĄKIEM (P: 203, T: 183)
MANETKI: SRAM X.0 3X9 SP.
PRZERZUTKA PRZEDNIA: SHIMANO XT FDM770
PRZERZUTKA TYLNA: SRAM X.O
PANCERZE I LINKI: JAGWIRE
KASETA: SHIMANO XT CSM[zasłonięte] 770 11
ŁAŃCUCH : SHIMANO HG53
MECHANIZM KORBOWY: TRUVATIV STYLO 44/32/22 175MM
KOŁA: DT SWISS EX 1750
(przód QR20, tył 135x9)
OPONY: CONTINENTAL MOUNTAIN KING 2.4 SUPERSONIC TESTRIDER
DĘTKI: CONTINENTAL SUPERSONIC 100G/SZT.
SZTYCA: KIND SHOCK I 950 R (SUPERNATURAL R)
(regulacja wysokości 125mm sterowana z manetki przy kierownicy, średnica 30.9)
SIODEŁKO: VELO CARBON
WAGA ROWERU (bez pedałów): 13,87kg
ROWER MA PRZEBIEG OK. 4 TYS. KILOMETRÓW.
PO SEZONIE PRZESZEDŁ KAPITALNY PRZEGLĄD Z KONSERWACJĄ:
ZAWIESZENIA;
STERÓW;
SUPORTU;
HAMULCÓW;
AMORTYZATORA;
DAMPERA I ADAPTERA.
PONADTO ZOSTAŁY W NIM WYMIENIONE:
WSZYSTKIE LINKI I PANCERZE;
ŚRODKOWA KORONKA MECHANIZMU KORBOWEGO 32Z;
ŁAŃCUCH;
KASETA;
OPONY;
OD TEGO CZASU PRZEJECHAŁEM NA NIM MAX. 100KM.
ZAPRASZAM NA JADĘ PRÓBNĄ DO SZCZECINA.
W RAZIE PYTAŃ PROSZĘ O KONTAKT POD NUMEREM TEL. 511 [zasłonięte] 363
POZDRAWIAM
AIR_MSK