Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Biologia LO z. podstawowy Poradnik naucz.+ program

27-06-2012, 17:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 zł     
Użytkownik daniel_net_pl
numer aukcji: 2371862716
Miejscowość Gorzów Wlkp.
Wyświetleń: 9   
Koniec: 23-06-2012 21:22:03
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Księgarnia Daniel_net_pl
Biologia LO z. podstawowy Poradnik naucz.+ program

Księgarnia DANIEL
ul.Chrobrego 9
66-400 Gorzów
NIP 599[zasłonięte]010-68

kontakt:

tel. 095 [zasłonięte]3758
GG: 3466

e-mail

banki:

wysyłka

Książki wysyłam po przedpłacie na konto (nie wysyłam za pobraniem) w terminie 1-3 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty.
W przypadku zakupu kilku książek, koszt wysyłki może (nie musi) ulec nieznacznej zmianie - zawsze proszę w takim przypadku o kontakt

Biologia
Kształcenie w zakresie podstawowym
Poradnik dla nauczyciela i program nauczania w liceum ogólnokształcącym, liceum profilowanym i technikum. Przedmiotowy system oceniania

Autor(zy):

Andrzej Jerzmanowski, Krzysztof Spalik, Krzysztof Staroń, Janina Grzegorek

Wydawnictwo:

WSiP

Objętość:148 stron(y)
Format:B5
Oprawa:miękka
Cena katalogowa:17.50
Uwagi:Książka NOWA, nieużywana

Publikacja ta składa się z programu nauczania biologii (wraz z dołączoną podstawą programową opracowaną przez MENiS), poradnika dla nauczyciela oraz Przedmiotowego Systemu Oceniania (PSO) opracowanego przez Renatę Czubaj. Jest on ściśle skorelowany z podręcznikiem "Biologia. Kształcenie w zakresie podstawowym".

Program (numer aprobaty MENiS: DKOS-4015-35/02) obejmuje cele edukacyjne, zakres materiału nauczania, procedury osiągania celów oraz standard kształcenia. Nawiązuje do wiadomości i umiejętności uczniów wyniesionych z gimnazjum, odpowiednio je poszerzając i rozwijając. Podkreśla praktyczny aspekt wiedzy biologicznej, jej użyteczność w rozwiązywaniu problemów życia codziennego. Poprzez zalecane formy realizacji umożliwia wdrażanie uczniów do samodzielnej pracy. Uczy takich umiejętności, jak: poszukiwanie informacji w różnych źródłach, krytyczna ocena faktów, uzasadnianie opinii i sądów na temat zdrowia i ochrony środowiska oraz wykorzystywanie rezultatów współczesnych badań naukowych.

W poradniku podano sposoby realizacji programu nauczania, porady merytoryczno-metodyczne do poszczególnych lekcji, odpowiadających najczęściej kolejnym zagadnieniom w podręczniku, a także cztery przykładowe sprawdziany osiągnięć uczniów, wraz z modelem odpowiedzi i schematem punktowania, które nauczyciel może wykorzystać do sprawdzania stopnia opanowania materiału zgodnie z zasadami pomiaru dydaktycznego.
Trzecie zmienione wydanie poradnika uzupełniono tekstami dotyczącymi nowych treści zamieszczonych w zmienionym wydaniu podręcznika.

Na końcu publikacji podano propozycję Przedmiotowego Systemu Oceniania, stanowiącą punkt wyjścia do opracowania własnej, wewnątrzszkolnej koncepcji oceniania. Służy ona zapewnieniu możliwie pełnej informacji o rozwoju uczniów, dostępnej nie tylko dla nauczycieli, ale także dla ucznia i jego rodziców.