| kontakt: tel. 095 [zasłonięte]3758 GG: 3466 |
---|
banki: wysyłka Książki wysyłam po przedpłacie na konto (nie wysyłam za pobraniem) w terminie 1-3 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty. W przypadku zakupu kilku książek, koszt wysyłki może (nie musi) ulec nieznacznej zmianie - zawsze proszę w takim przypadku o kontakt |
---|
| | Biologia Część 1 |
---|
Kształcenie w zakresie rozszerzonym. Poradnik dla nauczyciela i program nauczania w liceum ogólnokształcącym, liceum profilowanym i technikum. Przedmiotowy system nauczania |
---|
Autor(zy): | Renata Czubaj, Tomasz Umiński, Krzysztof Staroń, Krzysztof Spalik, Jolanta Sotowska-Brochocka, Krystyna Skwarło-Sońta, Rafał Skoczylas, Andrzej Jerzmanowski, Janina Grzegorek, Andrzej Czubaj |
---|
Wydawnictwo: | WSiP |
---|
Objętość: | 188 stron(y) |
---|
Format: | B5 |
---|
Oprawa: | miękka |
---|
Cena katalogowa: | 17.30 |
---|
Uwagi: | Książka NOWA, nieużywana |
---|
Trzecie, poprawione i uzupełnione wydanie tej publikacji składa się z programu nauczania biologii (z dołączonymi podstawami programowymi do kształcenia w zakresach podstawowym i rozszerzonym, opracowanymi przez MENiS), poradnika dla nauczyciela oraz propozycji Przedmiotowego systemu oceniania (PSO). Program nauczania (numer aprobaty MENiS: DKOS-4015-36/02) ukazuje wiedzę z biologii całościowo i nowocześnie, co umożliwia uczniom zdawanie egzaminu maturalnego z tego przedmiotu, a także przygotowanie się do podjęcia studiów na kierunkach przyrodniczych. Autorzy programu uwzględnili wszystkie cele edukacyjne i procedury ich osiągania, zakres treści nauczania i przewidywane osiągnięcia ucznia. Kładą nacisk na przygotowanie uczniów do zdawania matury zgodnie z nową formułą. Program uwzględnia wszystkie treści z zakresu kształcenia podstawowego. Poradnik dla nauczyciela odnosi się do dwóch działów: • "Komórka: podstawowa jednostka życia", • "Różnorodność organizmów na Ziemi". Jest ściśle skorelowany z dwoma tomami pierwszej części podręcznika. Materiał nauczania podzielono na jednostki lekcyjne, które są omawiane według następującego schematu: temat –cele lekcji, z wyróżnieniem "wiadomości" i "umiejętności" – ćwiczenia proponowane do realizacji podczas lekcji – komentarz merytoryczny, będący podpowiedzią dla nauczyciela, jak rozumieć i objaśniać treści zawarte w podręczniku – zadania obejmujące przykłady poleceń sprawdzających opanowanie materiału, wraz z odpowiedziami. Układ poradnika jest logiczny i przejrzysty, co niewątpliwie ułatwi nauczycielom korzystanie z niego. Na końcu publikacji dołączono propozycję Przedmiotowego systemu oceniania (PSO), stanowiącą punkt wyjścia do opracowania własnej, wewnątrzszkolnej koncepcji oceniania. Służy ona zapewnieniu możliwie pełnej informacji o rozwoju uczniów, dostępnej nie tylko dla nauczycieli, ale także dla ucznia i jego rodziców. |
---|
| | |