Specjalizujemy się w sprzedaży najwyższej jakości kominków i elementów do ich zabudowy. W asortymencie naszej firmy znajdują się rozmaite wkłady kominkowe, kominki powietrzne i kominki wodne, kominki wolnostojące, piece na pelet i biokominki.
Zapraszamy !
BIOKOMINEK Golf czarny
##golf##
Biokominek z serii GOLF to rozwiąznie dla osób, które nie mogą mieć
tradycyjnego kominka w domu. To niewielkich rozmiarów biokomineko prostym i nowoczesnym wyglądzie.Biokominek GOLF można montować na dwa sposoby:- wieszając go bezpośrednio na ścianie (przy użyciu otworówznajdujących się w tylnej ścianie biokominka)- lub zamontować we wnęce lub na specjalnie zbudowanym do tegocelu elemencie dekoracyjnym wystającym ze ściany.Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą uzyskać bardziejrealistyczne wrażenie ognia. Ostatnie rozwiązanie pozwala uzyskaćefekt tradycyjnego kominka i daje możliwość zaaranżowaniadodatkowej, własnej obudowy według indywidualnej potrzebykażdego klienta. Plusem biokominka zainstalowanego w ten sposóbjest to, że zajmuje on o wiele mniej powierzchni niż tradycyjny kominek.
ARANŻACJE
Wyposażenie:- prostokątny pojemnik mały na biopaliwo; pojemność: 0,4 l- rączka regulująca do pojemnika- 2 kołki montażowe.Waga - 5 kg.Materiał obudowy: stal czarna malowana.Materiał pojemnika na biopaliwo: stal nierdzewna.
UWAGA: Nie wolno rozlać płynu typu biopaliwo poza pojemnikprzeznaczony na niego, ponieważ może to spowodować zniszczeniefarby lub samego biokominka.Zabronione jest także dolewanie biopaliwa w trakcie palenia się biokominka.
WYMIARY
INSTRUKCJA OBSŁUGI (KLIKNIJ)
Zobacz film o biokominku golf(kliknij w poniższe zdjęcie)
Zobacz film o produkcji biokominków(kliknij w poniższe zdjęcie)
Jeśli potrzebujesz konsultacji przy doborze kominka lub w kwestiach technicznych związanych z instalacją zadzwoń lub napisz - [zasłonięte]@ratur.pl
Nasi pracownicy udzielą wszystkich niezbędnych informacji.
tel. +48 [zasłonięte] 262 593 tel/fax 0-48 [zasłonięte] 79
WYSYŁKA TOWARU
1. Towar wysyłamy tylko po zaksięgowaniu całej wymaganej kwoty na naszym koncie.2. Transport- Firma kurierska3. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza.
Stwierdzając uszkodzenie towaru należy spisać protokół szkody w dniu odbioru paczki. Winnym przypadku zakupiony towar nie podlega zwrotowi.
PŁATNOŚCI1. Preferowana przedpłata na konto2. Pamiętaj !W tytule przelewu proszę wpisać bezwzględnie swój nick z allegro co pomoże nam w szybkim odnotowaniu wpłaty.3. Płatność za pobraniem przy odbiorze Zastrzegamy sobie prawo odmowy wysłania towaru za pobraniem w przypadku stwierdzenia małej wiarygodności Kupującego (np. dużo negatywnych komentarzy, problem z potwierdzeniem zamówienia).4. Za zakupiony przedmiot wystawiamy fakturę VAT.
GWARANCJE I REKLAMACJE
1. Do każdy zakupionego i dostarczonego towaru posiada dosłana będzie gwarancja producenta, co potwierdza załączona do produktu karta gwarancyjna w języku polskim.2. Jakiekolwiek problemy techniczne są rozwiązywane przez autoryzowane przez producenta ,importera placówki serwisowe na terenie Polski, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta, importera.3. Odbierając zamówiony produkt Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.4. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i potwierdzonego przez niego.5. Jeżeli zakupiony towar posiada wady techniczne, których nie może usunąć autoryzowany serwis producenta należy go niezwłocznie odesłać koniecznie z opisem wady oraz rachunkiem/ fakturą.6. Reklamacje dotyczące wad towaru po upływie terminu, określonego w punkcie GWARANCJE I REKLAMACJE. ust. 1, można złożyć na piśmie wysyłając ją na adres: PHU „RATUR” – właściciela E-kominki Ratur.7. PHU „RATUR”, właściciel E-kominki Ratur zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji złożonej za pomocą poczty konwencjonalnej i udzielenia na podany przez Zamawiającego adres pocztowy informacji o sposobie jej załatwienia w ciągu 14 dni od dnia otrzymania listu, a jeżeli konieczne jest odebranie towaru, to w ciągu 14 dni od dnia odbioru przez firmę kurierską zakupionego przez Zamawiającego produktu.8. W przypadku konieczności odbioru produktu od zamawiającego, Konsultant PHU „RATUR”, właściciel E-kominki Ratur wysyła po jego odbiór firmę kurierską, na koszt PHU „RATUR”, właściciela E-kominki Ratur.9. PHU „RATUR”, właściciel E-kominki Ratur zastrzega sobie, że w przypadku oczywiście nieuzasadnionych reklamacji lub podania nieprawdziwych danych przez osobę, która złożyła reklamację, uprawniona jest do dochodzenia rzeczywistych kosztów poniesionych przy załatwieniu reklamacji.
ZASADY ZWROTU ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW
1. Zamawiający może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, liczonym od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.2. Zamawiający może odstąpić od umowy na każdym etapie jej realizacji, jednak przed wysłaniem zamówionych towarów. Odstąpienie od umowy po tym czasie skutkuje poniesieniem kosztów transportu przesyłek przez zamawiającego.3. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający powinien odesłać przesyłkę należycie zapakowaną w terminie 10 dni od jej otrzymania. Przesyłka taka jest realizowana na koszt Zamawiającego.4. Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania) oraz oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu. Towar nie może być zwrócony, jeśli Zamawiający zdjął opakowanie lub plomby zabezpieczające towar.5. Do zwracanego towaru należy dołączyć rachunek/fakturę.6. Jeśli wszystkie wyżej wymienione warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru (zwrotowi nie podlegają koszty dostawy), nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez PHU „RATUR”, właściciela E-kominki Ratur zwróconego towaru, poprzez wykonanie przelewu przez PHU „RATUR”, właściciela E-kominki Ratur na wskazane przez Zamawiającego konto.
Nasze konto:
ING Bank Śląski S. A. 21 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7930090 [zasłonięte] 785834
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RATUR" w Radomiu Sklep internetowy E-kominki Ratur
26-600 Radom, ul. Traugutta 40 lok. nr 13
ING Bank Śląski S.A. SWIFT: INGBPLPW