Zastosowanie:
Zmienić olej I filtr. Uruchomić
silnik pozwalając mu na osiągnięcie temperatury pracy. Wyłączyć
silnik. Przed użyciem środka dobrze wstrząsnąć butelkę.
Natychmiast dodać środek R-2000 Engine Treatment (zalecamy
przepłukać pustą butelkę odrobiną czystego oleju i wlać resztę technologii
do silnika). Uruchomić
silnik ponownie i jechać przynajmniej 10 minut w celu dobrego rozprowadzenia
technologii po silniku.
Proporcje:
W
silnikach
benzynowych lub dieslowskich o 4, 6, 8 cylindrach i pojemności
miski olejowej:
·
Do 5 litrów oleju
- użyć 1 butli (240 ml);
·
Do 7,5 litrów
oleju - użyć 1 butli (240 ml) na pierwsze 5 litrów oleju + dodać
1/8 butli (30 ml);
·
Powyżej 7,5
litrów oleju – użyć 1+1/8 butli (270 ml) na pierwsze 7,5 litrów oleju
+ dodać po 1/16 butli (15 ml) na każdy dodatkowy 1 litr oleju.
W standardowych (mechanicznych)
przekładniach,
dyferencjałach i skrzyniach biegów
użyć:
·
½ butli (120 ml) na
każdy 1 litr oleju.
Układy
hydrauliczne
– dodać:
·
Do pojemności 19
litrów oleju - użyć po ¼ butli (60 ml) na każde 3,8 litra (galon)
oleju;
·
Powyżej 19 litrów
oleju – dodać dodatkowo po 1/16 butli (15 ml) na każde następne 3,8
litra (galon) oleju zawartego w układzie.
Kompresory
– dodać:
·
Do pojemności 19
litrów oleju - użyć po 1/8 butli (30 ml) na każdy 1 litr oleju;
·
Powyżej 19 litrów
oleju – dodać dodatkowo po 1/8 butli (30 ml) na każde kolejne 3,8
litra (galon) oleju.
UWAGA !!!
Środek nie jest zalecany dla
kompresorów wielostopniowych wysokociśnieniowych powyżej 500 psi (35
atm).
Następne zmiany
oleju:
Stosować się do zalecanego
harmonogramu zmian oleju po pierwszym zastosowaniu środka R-2000,
dodając właściwe dawki przy każdej zmianie oleju.
W silnikach nowych
lub regenerowanych:
Zastosować środek R-2000 po
zalecanym przez producenta okresie docierania.
Przed
użyciem: MOCNO
WSTRZĄSNĄĆ - STOSOWAĆ W TEMPERATURZE POKOJOWEJ.
WARUNKIEM POWODZENIA
REGENERACJI, ORAZ ZMNIEJSZENIA KONSUMPCJI OLEJU NIEMAL DO ZERA JEST BRAK W SILNIKU USTEREK MECHANICZNYCH JAK NA PRZYKŁAD PĘKNIĘTE
PIERŚCIENIE LUB INNE USTERKI ZMĘCZENIA MATERIAŁU (pęknięcia, złamania, itp.)
Nie zalecany dla:
·
Automatycznych skrzyń biegów, samoblokujących mechanizmów
różnicowych i wszelkich urządzeń wymagających ograniczonego
smarowania;
·
Zwykłych zbiorników (mokrych sprzęgieł);
·
Silników dwusuwowych;
·
Hydraulicznych układów wirowych;
·
Sprężarek wysokociśnieniowych wielostopniowych powyżej 500 psi
(35 atm.).
UWAGA
!
Nie połykać. Zawiera węglowodory
ropy naftowej. W przypadku połknięcia natychmiast wezwać lekarza. Chronić przed dziećmi. Po
zastosowaniu dokładnie umyć ręce. W zależności od stanu i marki
silnika wyniki zastosowania mogą różnić się od wyników testu.
|