|
Zastosowanie:
Zmienić olej I filtr. Uruchomić silnik pozwalając mu na osiągnięcie temperatury pracy. Wyłączyć silnik. Przed użyciem środka dobrze wstrząsnąć butelkę. Natychmiast dodać środek R-2000 Engine Treatment (zalecamy przepłukać pustą butelkę odrobiną czystego oleju i wlać resztę technologii do silnika). Uruchomić silnik ponownie i jechać przynajmniej 10 minut w celu dobrego rozprowadzenia technologii po silniku.
Proporcje:
W silnikach benzynowych lub dieslowskich o 4, 6, 8 cylindrach i pojemności miski olejowej:
· Do 5 litrów oleju - użyć 1 butli (240 ml);
· Do 7,5 litrów oleju - użyć 1 butli (240 ml) na pierwsze 5 litrów oleju + dodać 1/8 butli (30 ml);
· Powyżej 7,5 litrów oleju – użyć 1+1/8 butli (270 ml) na pierwsze 7,5 litrów oleju + dodać po 1/16 butli (15 ml) na każdy dodatkowy 1 litr oleju.
W standardowych (mechanicznych) przekładniach, dyferencjałach i skrzyniach biegówużyć:
·½ butli (120 ml) na każdy 1 litr oleju.
Układy hydrauliczne – dodać:
·Do pojemności 19 litrów oleju - użyć po ¼ butli (60 ml) na każde 3,8 litra (galon) oleju;
·Powyżej 19 litrów oleju – dodać dodatkowo po 1/16 butli (15 ml) na każde następne 3,8 litra (galon) oleju zawartego w układzie.
Kompresory– dodać:
·Do pojemności 19 litrów oleju - użyć po 1/8 butli (30 ml) na każdy 1 litr oleju;
·Powyżej 19 litrów oleju – dodać dodatkowo po 1/8 butli (30 ml) na każde kolejne 3,8 litra (galon) oleju.
UWAGA !!!
Środek nie jest zalecany dla kompresorów wielostopniowych wysokociśnieniowych powyżej 500 psi (35 atm).
Następne zmiany oleju:
Stosować się do zalecanego harmonogramu zmian oleju po pierwszym zastosowaniu środka R-2000, dodając właściwe dawki przy każdej zmianie oleju.
W silnikach nowych lub regenerowanych:
Zastosować środek R-2000 po zalecanym przez producenta okresie docierania.
Przed użyciem: MOCNO WSTRZĄSNĄĆ - STOSOWAĆ W TEMPERATURZE POKOJOWEJ.
WARUNKIEM POWODZENIA REGENERACJI, ORAZ ZMNIEJSZENIA KONSUMPCJI OLEJU NIEMAL DO ZERA JEST BRAK W SILNIKU USTEREK MECHANICZNYCH JAK NA PRZYKŁAD PĘKNIĘTE PIERŚCIENIE LUB INNE USTERKI ZMĘCZENIA MATERIAŁU (pęknięcia, złamania, itp.)
Nie zalecany dla:
· Automatycznych skrzyń biegów, samoblokujących mechanizmów różnicowych i wszelkich urządzeń wymagających ograniczonego smarowania;
· Zwykłych zbiorników (mokrych sprzęgieł);
· Silników dwusuwowych;
· Hydraulicznych układów wirowych;
· Sprężarek wysokociśnieniowych wielostopniowych powyżej 500 psi (35 atm.).
UWAGA !
Nie połykać. Zawiera węglowodory ropy naftowej. W przypadku połknięcia natychmiast wezwać lekarza. Chronić przed dziećmi. Po zastosowaniu dokładnie umyć ręce. W zależności od stanu i marki silnika wyniki zastosowania mogą różnić się od wyników testu.
|