PRODUKT z USA
BILSTEIN R-2000™ Engine Treatment
Preparat do regeneracji i wyciszania silników, skrzyń biegów, tylnych mostów, przekładni,
oraz maszyn i urządzeń wymagających smarowania olejem.
PRODUKT - gwarancja pochodzenia i autentyczności, gwarancja znanej na świecie jakości
BILSTEIN R-2000 ET - to jedyny na świecie produkt,
który po wlaniu do układu olejowego powoduje
skuteczną regenerację podzespołów w trakcie pracy urządzenia, nie dopuszczając
do kosztownego remontu. Stosując środek BILSTEIN przy każdej wymianie oleju możesz wydłużyć żywotność silnika, skrzyni biegów, tylnego mostu lub maszyny do 80%, oraz
znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.
Obejrzyj filmy ukazujące działanie BILSTEIN R-2000 wybierając z
MENU:
FILMY
Sprawdź pozytywne opinie klientów Allegro:
KOMENTARZE
Przewaga BILSTEIN R-2000 ET™ nad innymi DODATKAMI DO OLEJÓW:
Bardzo często opisy innych produktów (tzw. konkurencyjnych) zawierają nieprawdziwe informacje o opatentowanej technologii "Micro-Metal" i produktach
z serii CLM BILSTEIN R-2000 (które to zawierającą "mikro kuleczki"). Pisząc w opisach swoich produktów między innymi "ŚRODEK NIE ZAWIERA: METALI MIĘKKICH, KULECZEK, ŚRODKÓW STAŁYCH" dają dowód na to, że w dziedzinie "trybologii" są laikami, czyli handlowcami bez wiedzy. Powodem jest bezdyskusyjna wyższość patentu BILSTEIN-a nad pozostałymi dodatkami do olejów silnikowych i przekładniowych. Opatentowana w USA technologia "twardego smarowania" a wiec "Micro-Metal" jest uważana przez Uczelnie Techniczne całego świata i ich trybologów - za najdoskonalszą w rozwiązywaniu problemów dotyczących regeneracji, odnowy, rekonstrukcji zużytych lub porysowanych metalowych części i podzespołów każdego silnika, skrzyni biegów, mostu, jak też maszyn i urządzeń wymagających smarowania olejem.
BILSTEIN R-2000 NIE ZAWIERA ŻADNYCH ZWIĄZKÓW CHEMICZNYCH - które w spotkaniu z tzw. "PAKIETEM USZLACHETNIACZY" zawartym w każdym oleju, często doprowadzają do negatywnej reakcji chemicznej w silniku, właśnie między dodatkiem do oleju a "pakietem chemicznym" zawartym już w oleju.
Pamiętaj, że każdy 1 litr oleju zawiera 1/3
litra związków chemicznych.
O tym głośno się nie mówi ani nie pisze, bo jest to dyskryminujący i negatywny temat tzw. "TABU" dla prawie wszystkich dodatków do współczesnych olejów silnikowych i przekładniowych. DROGI KLIENCIE - przed zakupem zastanów się co kupujesz i co chcesz uzyskać?
DODATKI DO OLEJÓW SILNIKOWYCH I PRZEKŁADNIOWYCH:
Na rynkach światowych jest ponad 100 rodzajów dodatków do olejów, z czego w Polsce dostępnych jest ponad 40 tych dodatków. Mają one wspólną nazwę „Engine Treatment”. Poniżej podano alfabetycznie ich nazwy.
►Kolorem czarnym - zaznaczono dodatki, niedostępne w Polsce.
►Kolorem
czerwonym - zaznaczono dodatki do olejów sprzedawane w Polsce.
Kolor czarny i
kolor czerwony - to dodatki do olejów z tak zwanej dotychczasowej „technologii miękkiego smarowania”.
►Kolorem niebieskim - zaznaczono dodatki do olejów z opatentowanej, najnowszej i najnowocześniejszej „technologii twardego smarowania”. Właścicielem patentu technologii „Micro-Metal” jest Koncern BILSTEIN (znany i ceniony producent amortyzatorów olejowo-gazowych).
►AEROLUB ►B.E.S.T. ►BARDAHL b-1 ►BARDHAL ENGINE STOP LEAK
►BAXOL ►BILSTEIN R-2000™
►BISHOP ►BLOK LEAKS ►BONUS PK ►CARLUBE
►CERAMIC ►CERAMIZER
►CLM BILSTEIN R-2000
►DUPONT ►DURA LUBE BOOSTER ►DURF LUBE
►ER ENERGY RELASE PLUS ►EF-301
PREMIUM ►ENVIRO-SAFE ►ENVIRO-SAVE METAL ►ER ENERGY RELEASE
►EXTREME LUBE ZX-1 ►EZI EXTRA ►EZI EXTRA POWERLUBE ►FOR TE
►FORMULA BILSTEIN R-2000 ►FRICTION FREE 3000 ►FXI ►GREASED LIGHTNING ►GUNK NU-POWER
►K2 DOCTOR CAR SPEC ►K2 MILITEC
►KLEEN-FLO 702 ►KLEEN-FLO 704 ►KLEN RITE
►LIQUI MOLY ►LIQUID RING ►LUBECORP
►LUBEGARD ►LUCAS OIL ►LUBIZILON
►LUCAS ►MAGIC ►METALON ►MICROLON CL 100
►MIDLAND ►MILE MAX ►MILITEC-1
►MODYFIKATOR PLUS
►MOLY SLIP ►MOTO DOCTOR
►MOTOR LIFE ►MOTOR SLICK CLSBOND
►MOTOR UP ►MPT ►MT-10 METAL TREATMENT ►MUGEN MT105 ►NANO DOCTOR
►NITROX
►NOS ►NRGZ 24-7 ►NULON ►NULON E-25 ►SUPREME ►NU-POWER
►PANTHER P100 ►PANTHER P52 ►POLYDYN TX7 ►POUR N GO ►PRO TECTA ►PROFORMULA ►PROLONG ►PROTECTA
►QMI
►R4 ►R7 ►R7
KaGPROFESIONAL ►RISLONE ►RVS' ►SCHAEFFER'S MOLY E.P.
►SLICK-50 ►STOP GRIP ►STP
►STOP-LEAK ►STUNT RACER ►SUPER LUBE ►SYNPOWER
►SYNTECHOIL STUNT RACER ►SYSTEM "48-PLUS" ►TAMIYA ►TECROLAN ►TKO FRICTION SHIELD ►TRIBOTECH ►TUFOIL ►TVT 24-7
►VALVOLINE OIL TREATMENT ►VALVOLINE SYNPOWER ►WORN ABCON
►WURTH
►WYNN'S ►X-1R ►X-52 ►XADO
►XADO 1 STAGE ►XADO
REVITALIZANT ►XELP PLUS ►XENTX EXTREME
►XERAMIC ►ZMAX 4 000PCS
►ZX-1
Jak łatwo zauważyć, patent produktów BILSTEIN R-2000 chroni unikatową technologię regeneracji, wyciszania, zmniejszania tarcia, przed kopiowaniem i podróbkami. „Micro-Metal” technologia jest jedyną na świecie skuteczną formułą rozwiązującą problemy nieuchronnego zużycia metalowych elementów: silników, skrzyń biegów, tylnych mostów, przekładni, maszyn i urządzeń, wymagających perfekcyjnego smarowania i bezawaryjnej pracy.
ZASTOSOWANIE:
Silniki, manualne skrzynie biegów, mosty, przekładnie, maszyny i
urządzenia wymagające smarowania olejem
►Samochody osobowe ►ciężarówki ►traktory ►sprzęt ciężki ►sprzęt przemysłowy ►sprzęt rolniczy ►samochody wyścigowe oraz: ►urządzenia hydrauliczne i pneumatyczne ►reduktory prędkości ►rozdrabniarki ►podnośniki ►sprzęt gospodarki odpadkami ►frezarki wysokoobrotowe ►tokarki ►kompresory ►pompy kondensacyjne ►silniki pomp wodnych ►sprężarki powietrzne
DZIAŁANIE:
►Wypełnia na stałe (szpachluje) ubytki, rysy, zadrapania – zastępuje honowanie ►Odnawia zużyte i porysowane powierzchnie cylindrów, łożysk, przekładni ►Wycisza podzespoły od 2 do 4 dB ►Obniża i redukuje temperaturę pracy ►Podwyższa kompresję ►Obniża trzykrotnie współczynnik tarcia ►Zwiększa przebieg ►Zmniejsza zużycie oleju ►Zmniejsza zużycie paliwa ►Redukuje emisję trujących związków HC i CO ►Zapobiega suchemu rozruchowi ►Polepsza właściwości smarujące oleju ►Poprawia pracę silnika ►Obniża koszty utrzymania ►Przedłuża czasokres kosztownych remontów podzespołów.
JAK STOSOWAĆ BILSTEIN R-2000 ET:
Zastosowanie
Zmienić olej I filtr. Uruchomić silnik pozwalając mu na osiągnięcie temperatury pracy. Wyłączyć silnik. Przed użyciem środka dobrze wstrząsnąć butelką. Natychmiast dodać środek R-2000 Engine Treatment - (zalecamy przepłukać pustą butelkę odrobiną czystego oleju i wlać resztę technologii do silnika). Uruchomić silnik ponownie i jechać przynajmniej 10 minut w celu dobrego rozprowadzenia technologii po silniku.
Proporcje:
W
silnikach
benzynowych, dieslowskich, LPG o 4, 6, 8 cylindrach i pojemności miski olejowej:
►Do 5 litrów oleju - użyć 1 butli (240 ml)
►Do 7,5 litrów oleju - użyć 1 butli (240 ml) na pierwsze 5 litrów oleju + dodać 1/8 butli (30 ml)
►Powyżej
7,5 litrów oleju – użyć 1+1/8 butli (270 ml) na pierwsze 7,5 litrów oleju +
dodać po 1/16 butli (15 ml) na każdy dodatkowy 1 litr oleju
W standardowych (mechanicznych)
przekładniach, dyferencjałach i
skrzyniach biegów użyć:
►1/2
butli (120 ml) na każdy 1 litr oleju
Układy hydrauliczne – dodać:
►Do pojemności 19 litrów oleju - użyć po
1/4 butli (60 ml) na każde 3,8 litra (galon) oleju
►Powyżej 19 litrów oleju – dodać dodatkowo po 1/16 butli (15 ml) na każde następne 3,8 litra (galon) oleju zawartego w układzie
Kompresory
– dodać:
►Do pojemności 19 litrów oleju - użyć po 1/8 butli (30 ml) na każdy 1 litr oleju
►Powyżej 19 litrów oleju – dodać dodatkowo po 1/8 butli (30 ml) na każde kolejne 3,8 litra (galon) oleju
Przed użyciem: MOCNO WSTRZĄSNĄĆ - STOSOWAĆ W TEMPERATURZE POKOJOWEJ.
Zastosowania, działanie, proporcje, rekomendacje i
opinie znajdziesz na naszej stronie:
www.bilstein.waw.pl
POCZTA POLSKA:
CENNIK