Bill Hurter: Fotografia ślubna w praktyce
Oprawa: miękka Ilość stron: 128 Rok wydania: 2010 Wydawnictwo: Galaktyka Wymiary: 21 x 28 cm
![](http://www.fotoabc.com/allegro/miniaturki/fotografia_slubna_w_praktyce.jpg)
W książce znajdziesz wiele pomysłów, które pozwolą nadać twoim zdjęciom większą siłę wyrazu oraz sprawią, że będziesz fotografował sprawniej i miał więcej zleceń. Jeśli zależy ci na nawiązywaniu dobrych relacji z klientami, umiejętnym fotografowaniu ceremonii i przyjęcia weselnego, dostarczaniu doskonałej jakości zdjęć – z tej lektury zaczerpniesz mnóstwo łatwych do przyswojenia, praktycznych wskazówek, które z pewnością będą mieć pozytywny wpływ na twój warsztat fotograficzny. Dodatkowo, inspirujące fotografie autorstwa blisko pięćdziesięciu czołowych fotografów z branży sprawią, że zyskasz świeże spojrzenie na swoją pracę. Oto niektóre z zagadnień poruszanych w książce: - planowanie obowiązkowych ujęć – od przygotowań panny młodej w domu do wniesienia tortu i rzucania bukietem, - przygotowanie i pakowanie sprzętu niezbędnego podczas fotografowania ceremonii i wesela, - budowanie dobrych relacji z parą młodą, - wskazówki na temat póz, fotografowania przyjęć i robienia zdjęć grupowych, - porady dotyczące stosowania takich ustawień aparatu, które ograniczą do minimum czas konieczny do edycji plików w programie graficznym, - retusz obszarów prześwietlonych, zmarszczek i niedoskonałości skóry, - korekcja barwna, tonowanie, odręczne kolorowanie i inne metody komputerowego upiększania zdjęć, - informacje niezbędne dla osób wykonujących zlecenia na wyjazdach. Fotografia ślubna jest rozwiniętym przemysłem, w którym coraz trudniej o oryginalność. Powodzenie w tej dziedzinie zależy od odnalezienia własnego, rozpoznawalnego stylu. Sukces zaś odnoszą utalentowani i przedsiębiorczy fotografowie. Autor tłumaczy czytelnikom, że najważniejsze w tego typu fotografii jest twórcze podejście, dzięki któremu do każdego zlecenia podchodzimy w sposób indywidualny. Na stronach tej publikacji radzi, w jaki sposób pracować, by osiągnąć zadowalające obie strony efekty. Marcin Grabowiecki, Fotopolis
|