Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BIG DATA Viktor Mayer-Schonberger, Kenneth Cukier

20-06-2014, 15:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 91.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4262324508
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 6   
Koniec: 20-06-2014, 15:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]09089, 978[zasłonięte][zasłonięte]19761, 978[zasłonięte][zasłonięte]85479, 978[zasłonięte][zasłonięte]76695, 978[zasłonięte][zasłonięte]00398, 978-[zasłonięte][zasłonięte]09089, 978-[zasłonięte][zasłonięte]19761, 978-[zasłonięte][zasłonięte]85479, 978-[zasłonięte][zasłonięte]76695, 978-[zasłonięte][zasłonięte]00398
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Big Data: A Revolution That Will Transform How We Live, Work and Think

PRODUCT DETAILS:
Author: Viktor Mayer-Schonberger, Kenneth Cukier
Language: English
Publisher: John Murray
Publication Date: 10 Oct 2013
Dimensions: 19.2 x 12.8 x 2 cm
Format: Paperback
Condition: NEW
Product_ID: 1D4D547927


A New York Times bestseller. Longlisted for the Financial Times/Goldman Sachs Business Book of the Year Award.
Since Aristotle, we have fought to understand the causes behind everything. But this ideology is fading. In the age of big data, we can crunch an incomprehensible amount of information, providing us with invaluable insights about the what rather than the why.
We're just starting to reap the benefits: tracking vital signs to foresee deadly infections, predicting building fires, anticipating the best moment to buy a plane ticket, seeing inflation in real time and monitoring social media in order to identify trends. But there is a dark side to big data. Will it be machines, rather than people, that make the decisions? How do you regulate an algorithm? What will happen to privacy? Will individuals be punished for acts they have yet to commit?
In this groundbreaking and fascinating book, two of the world's most-respected data experts reveal the reality of a big data world and outline clear and actionable steps that will equip the reader with the tools needed for this next phase of human evolution.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


BIG DATA FOR DUMMIES Judith Hurwitz, Alan Nugent

PREDICTIVE ANALYTICS Eric Siegel

THE BILLIONAIRE'S APPRENTICE Anita Raghavan

THE EVERYTHING STORE Brad Stone

SMARTER THAN YOU THINK Clive Thompson

EUROPE'S DEADLOCK David Marsh