Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bielska PSYCHOLOGY and FOREIGN LANGUAGE LEARNING

18-05-2014, 0:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19.50 zł     
Użytkownik a-l-rowse
numer aukcji: 4251557227
Miejscowość Legnica
Wyświetleń: 1   
Koniec: 28-05-2014 00:19:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.37 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

O MNIE                                                 SPRZEDAJĘ                                                      MOJE KOMENTARZE  

 

 

 

Proszę o zapoznanie się ze stroną O MNIE (zmiany).

Promocyjna wysyłka przy zakupie na kwotę min. 150zł.



Joanna Bielska
BETWEEN PSYCHOLOGY AND FOREIGN LANGUAGE LEARNING
Katowice, p. 225 + 3nlb.


Stan: bdb. KSIĄŻKA NOWA.



Charakterystyka Wydawcy:

"Between Psychology and Foreign Language Learning" ("Pomiędzy psychologią a nauką języka obcego") to interdyscyplinarna praca podejmująca temat roli różnic indywidualnych w procesie uczenia się języka obcego. Zawarty w części teoretycznej pracy bogaty przegląd literatury przedmiotu stanowi cenne połączenie analizy teoretycznej i analizy badań empirycznych różnych pól badawczych. Szczegółowo omówione zostały tu badania nad rolą wybranych cech osobowości i stylów poznawczych oraz tzw. typu psychologicznego w procesie przyswajania języka obcego. Osobny rozdział poświęcono problematyce strategii uczenia się, ze szczególnym uwzględnieniem badań koncentrujących się na identyfikacji związków pomiędzy cechami indywidualnymi ucznia a doborem strategii uczenia się, jak również na zależnościach pomiędzy użyciem strategii uczenia się a wynikami osiąganymi w nauce języka obcego. Część empiryczna pracy zawiera opis badań ilościowych, mających na celu zbadanie zależności pomiędzy typem psychologicznym, użyciem strategii uczenia się i wynikami osiąganymi w nauce języka angielskiego przez uczniów polskich szkół średnich. Praca skierowana jest do wszystkich zainteresowanych problematyką różnic indywidualnych w uczeniu się i nauczaniu języków obcych, w tym pracowników naukowych, studentów kierunków nauczycielskich oraz nauczycieli języków obcych. SPIS ROZDZIAŁÓW:

1. The role of selected personality traits in Second Language Acquisition – p. 13
2. The role of selected cognitive styles in Second Language Acquisition – p. 44
3. The Theory of Psychological Type and its application to SLA – p. 72
4. Language Learning Strategies in Second Language Acquisition – p. 93
5. On the relationship between psychological type, language learning strategies and foreign language outcomes – the study – p. 131
6. Discussion of the study results – p. 170
Conclusion – p. 202
Bibliography – p. 205
Streszczenie – p. 227
Zusammenfassung – p. 227