O MNIE SPRZEDAJĘ MOJE KOMENTARZE
Z UWAGI NA BARDZO LICZNE BŁĘDY
W OBLICZENIACH KOSZTU WYSYŁKI W FORMULARZU ALLEGRO
PROSZĘ O KAŻDORAZOWE UZGADNIANIE ŁĄCZNEGO KOSZTU WYSYŁKI KILKU KSIĄŻEK ZE MNĄ.
KOSZT PRZESYŁKI KURIERSKIEJ DO 30KG JEST STAŁY I WYNOSI 20zł.
PROMOCYJNA WYSYŁKA Przy zakupie książek na moich aukcjach na kwotę minimum 150zł w ciągu 10 dni mogą Państwo skorzystać z bezpłatnej przesyłki kurierem DPD lub paczką zwykłą do 10 kg za pośrednictwem Poczty Polskiej . Bardzo proszę, żeby przesyłkę pocztową zamawiały tylko osoby mieszkające w mniejszych miejscowościach, do których nie docierają kurierzy DPD.
Czas realizacji zlecenia przez firmę kurierską wynosi 2 dni.
Iwona Bielska BETWEEN PSYCHOLOGY AND FOREIGN LANGUAGE LEARNING Katowice, p. 225 + 3nlb.
Stan: bdb. KSIĄŻKA NOWA. Charakterystyka Wydawcy: "Between Psychology and Foreign Language Learning" ("Pomiędzy psychologią a nauką języka obcego") to interdyscyplinarna praca podejmująca temat roli różnic indywidualnych w procesie uczenia się języka obcego. Zawarty w części teoretycznej pracy bogaty przegląd literatury przedmiotu stanowi cenne połączenie analizy teoretycznej i analizy badań empirycznych różnych pól badawczych. Szczegółowo omówione zostały tu badania nad rolą wybranych cech osobowości i stylów poznawczych oraz tzw. typu psychologicznego w procesie przyswajania języka obcego. Osobny rozdział poświęcono problematyce strategii uczenia się, ze szczególnym uwzględnieniem badań koncentrujących się na identyfikacji związków pomiędzy cechami indywidualnymi ucznia a doborem strategii uczenia się, jak również na zależnościach pomiędzy użyciem strategii uczenia się a wynikami osiąganymi w nauce języka obcego. Część empiryczna pracy zawiera opis badań ilościowych, mających na celu zbadanie zależności pomiędzy typem psychologicznym, użyciem strategii uczenia się i wynikami osiąganymi w nauce języka angielskiego przez uczniów polskich szkół średnich. Praca skierowana jest do wszystkich zainteresowanych problematyką różnic indywidualnych w uczeniu się i nauczaniu języków obcych, w tym pracowników naukowych, studentów kierunków nauczycielskich oraz nauczycieli języków obcych. SPIS ROZDZIAŁÓW: 1. The role of selected personality traits in Second Language Acquisition – p. 13 2. The role of selected cognitive styles in Second Language Acquisition – p. 44 3. The Theory of Psychological Type and its application to SLA – p. 72 4. Language Learning Strategies in Second Language Acquisition – p. 93 5. On the relationship between psychological type, language learning strategies and foreign language outcomes – the study – p. 131 6. Discussion of the study results – p. 170 Conclusion – p. 202 Bibliography – p. 205 Streszczenie – p. 227 Zusammenfassung – p. 227