UWAGI OGÓLNE:
1. Ze względu na dużą rozpiętość rozmiarów, zdarzają się braki w magazynie, które staramy się na bieżąco uzupełniać. Jeśli u producenta pojawia się analogiczna sytuacja, może wydłużyć się czas oczekiwania na dostawę (maksymalnie do 10 dni roboczych). Dlatego, aby uniknąć rozczarowania, zanim zamówisz produkt, upewnij się (najlepiej drogą mailową), że towar dotrze do Ciebie w oczekiwanym terminie.
2. Rezygnacja z zamówienia, wymiana i reklamacja:
Wymiana i zwrot towaru mogą być dokonane tylko wtedy, gdy towar nie był używany, zniszczony lub uszkodzony. Dotyczy to także oryginalnych opakowań. Wymieniany produkt musi być ponadto czysty i pozbawiony zapachu (np. perfum) oraz powinien być zaopatrzony we wszystkie metki, dodatkowe akcesoria, jeśli są załączone do danego towaru (np. zapasowe ramiączka, poduszki w biustonoszach), i dowód sprzedaży. Zwrotu bielizny należy dokonać w ciągu 10 dni od momentu zakupienia.
Jeśli zwracany produkt zostanie niedbale odesłany i ulegnie zniszczeniu, zastrzegamy sobie prawo do adekwatnego do stanu pomniejszenia jego wartości. Wysyłaną bieliznę bardzo dokładnie oglądamy i bezpiecznie pakujemy w dodatkowe, sztywne pudełka mające zapobiec zniszczeniu towaru i opakowania. Do odsyłanego produktu prosimy dołączyć dowód sprzedaży wraz z adnotacją „wymiana”.
Koszt wymiany to 13,20 zł - wysyłka kurierem Siódemki - płatne przy odbiorze wymiany.
Jeśli się zdarzy, że wykryjecie Państwo w nim jakieś wady techniczne (dotyczy towarów jeszcze nie noszonych), wadliwy towar prosimy odesłać z powrotem jak najszybciej na nasz adres pocztą poleconą. Należy dołączyć dowód sprzedaży z opisem wady. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to już możliwe (na przykład z powodu wyczerpania danego asortymentu), zaoferujemy Państwu do wyboru inne dostępne w naszym sklepie produkty.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.