SPIS TREŚCI:
WSTĘPI. TEORETYCZNE PRZESŁANKI KIEROWANIA ROZWOJEM MYŚLENIA DZIECI1. MOŻLIWOŚCI WPŁYWANIA NA ROZWÓJ POZNAWCZY2. EKSPERYMENTALNE PRÓBY ODDZIAŁYWANIA NA ROZWÓJ POZNAWCZY DZIECI W WIEKU PRZESZKOLNYM3. WPŁYW REZULTATÓW BADAŃ PSYCHOLOGICZNYCH NA MODERNIZACJĘ PROCESU WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNEGO W PRZEDSZKOLU II. OTACZAJĄCA PRZYRODA JAKO STYMULATOR ROZWOJU MYŚLENIA DZIECI1. TREŚCI PRZYRODNICZE W BADANIACH NAD ROZWOJEM MYŚLENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH2. PRZESŁANKI TEORETYCZNE I PROBLEMATYKA WŁASNYCH BADAŃ EKSPERYMENTALNYCH3. ORGANIZACJA EKSPERYMENTU4. CHARAKTERYSTYKA PROGRAMU DYDAKTYCZNEGO5. OPRACOWANIE JEDNOSTKI METODYCZNEJIII. KSZTAŁTOWANIE OPERACJI UMYSŁOWYCH NA ZAJĘCIACH Z PRZYRODY1. POJĘCIE "OPERACJA UMYSŁOWA" Z PSYCHOLOGII2. POZIOM ROZWOJU OPERACJI UOGÓLNIANIA U DZIECI 6-7-LETNICH3. ZADANIA POZNAWCZE KSZTAŁTUJĄCE OPERACJE UOGÓLNIANIA4. METODY I FORMY PRACY Z DZIEĆMI W GRUPACH EKSPERYMENTALNYCH I KONTROLNEJ5. EFEKTYWNOŚĆ METOD ROZWIJAJĄCYCH OPERACJE UOGÓLNIANIA6. POZIOM ROZWOJU KLASYFIKACJI U DZIECI 6-7-LETNICH7. ZADANIA POZNWACZE KSZTAŁTUJĄCE OPERACJE KLASYFIKOWANIA8. METODY I FORMY PRACY Z DZIEĆMI9. EFEKTYWNOŚĆ ZASTOSOWANYCH METOD10. POZIOM ROZWOJU MYŚLENIA PRZYCZYNOWO-SKUTKOWEGO U DZIECI 6-7 LETNICH11. ZADANIA POZNAWCZE KSZTAŁTUJĄCE OPERACJE WYJAŚNIANIA ZALEŻNOŚCI PRZYCZYNOWO-SKUTKOWYCH12. METODY I FORMY PRACY Z DZIEĆMI13. EFEKTYWNOŚĆ ZASTOSOWANYCH METOD ROZWIJAJĄCYCH UMIEJĘTNOŚCI WYJAŚNIANIA ZALEŻNOŚCI PRZYCZYNOWO-SKUTKOWYCHPODSUMOWANIE I WNIOSKITESTY UOGÓLNIANIA, KLASYFIKACJI I WYJAŚNIANIA ZALEŻNOŚCI PRZYCZYNOWO-SKUTKOWYCH, ZASTOSOWANE W BADANIACH KOŃCOWYCHWYKAZ OBRAZKÓW ZWIERZĄT DO POSZCZEGÓLNYCH TESTÓWBIBLIOGRAFIA
PROSZĘ O ROZWAŻNĄ LICYTACJĘ, GDYŻ NIE ODWOŁUJĘ OFERT