|
Produkt nowy - nieużywany - zafoliowany - zawiera 1 płytę DVD Cena nominalna 69 zł - Cena na Allegro = 55 zł + koszt wysyłki 220 STRON!!!! Na dołączonej do pisma płycie DVD znajdziesz między innymi: •Windows Mobile - multimedialny kurs podstaw tworzenia aplikacji na Windows Mobile podzielony na 7 działów:◦wprowadzenie ◦emulatory ◦podstawy programowania aplikacji okienkowych ◦zaawansowane aplikacje Windows Forms ◦wykorzystanie baz danych ◦bezpieczeństwo ◦programowanie mobilnych aplikacji internetowych •Google Android - Programowanie interfejsu użytkownika pod Android OS - Screencast jest wprowadzeniem do programowania interfejsu użytkownika na platformie Google Android. Omawia podstawowe komponenty interfejsu i sposoby rozmieszczania ich na ekranie. Przedstawia również tworzenie formularzy, przenoszenie danych między formularzami oraz interakcje między różnymi ekranami użytkownika. •Narzędzia◦Windows Mobile 6.5 Developer Toolkit •Aplikacje◦Consumer Solution Accelerator •Materiały dodatkowe do artykułów RIL API – w sercu telefonu Przemysław Mogaj Radio Interface Layer (RIL) jest kluczowym elementem odpowiadającym za komunikacje pomiędzy systemem Windows Mobile a siecią GSM. W środowisku programistów WM panuje opinia, że API do obsługi RIL jest niejasne i trudne w użyciu. W artykule postaramy się pokazać, jak powiada przysłowie – nie taki diabeł straszny jak go malują. RAPI – Współpraca komputerów desktop z Windows CE i Mobile Daniel Stoiński Czasami podłączamy urządzenie mobilne wyposażone w Windows CE/Mobile do komputera stacjonarnego, aby skopiować pliki, połączyć się z Internetem czy wygodnie wysłać z klawiatury kilka SMS-ów. W świecie mobilnych urządzeń Microsoftu te i wiele innych ciekawych funkcji dostępnych jest za pośrednictwem biblioteki RAPI. Nie tylko dla MS Windows. Rozpocznij Przygodę z Windows Mobile – Zobacz, jak to się robi w technologii Microsoft Daniel Dudek Firma Microsoft od wielu lat wspiera programistów aplikacji mobilnych, dając im coraz nowsze i lepsze narzędzia. Z roku na rok programiści mają dostęp do większej ilości zasobów urządzeń mobilnych, a prostota, z jaką można tworzyć takowe aplikacje w chwili obecnej, nie odstrasza już nowych adeptów tej sztuki. MS SQL SERVER CE 3.5 – Jak wykorzystać w swojej aplikacji silnik SQL Servera CE 3.5 Łukasz Strąk Dzięki nowej wersji SQL Servera CE możesz zarządzać danymi poprzez zapytania bez konieczności instalacji dodatkowych usług i bez dostępu do Internetu. Ułatwia to dystrybucję oprogramowania. W artykule znajdziesz informacje, które pozwolą Ci rozpocząć pisanie aplikacji wykorzystujących SQL Server CE. Moc pod kontrolą – Efektywne zarządzanie zasilaniem w aplikacjach dla systemu Windows Mobile Marian Witkowski Odwiecznym problemem i wyzwaniem dla konstruktorów urządzeń mobilnych była możliwość ich długiej pracy z wykorzystaniem zasilania bateryjnego. Cel ten został w dużej mierze osiągnięty, ale mimo wszystko źle napisana aplikacja potrafi zmusić użytkownika do częstszego używania ładowarki. Obsługa akcelerometru na platformie Series60 – Wykorzystaj w pełni możliwości telefonu komórkowego! Rafał Kocisz , Wojciech Gasek Akcelerometr, bądź inaczej – sensor ruchu, od stosunkowo niedawna jest wykorzystywany jako rozszerzenie technologicznych możliwości nowoczesnych telefonów komórkowych. Artykuł pokazuje, jak oprogramować akcelerometr w aplikacjach Symbian OS, działających na platformie S60, oraz jak w praktyce wykorzystać potencjał tego urządzenia. SDL na Symbianie – Cztery porty Bartosz Taudul W jaki sposób można wykorzystać jedną z najlepszych i najszerzej wykorzystywanych bibliotek ułatwiających tworzenie gier? Czy jest dostępna jej implementacja na Symbiana? Na co należy zwrócić szczególną uwagę podczas jej użytkowania? Odpowiedzi na wszystkie te pytania (i nie tylko) znajdują się w artykule. Android Market bliżej dewelopera – Stworzenie aplikacji to dopiero początek. Dowiedz się, jak ją sprzedać! Adam Skrzyszewski Głównym zmartwieniem deweloperów planujących sprzedaż swoich programów jest dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców. Android Market, jako oficjalna platforma dystrybucyjna, zakłada nieograniczony dostęp do wszystkich posiadaczy urządzeń z oprogramowaniem Google. Czy zastanawiałeś się, jak wykorzystać ten ogromny potencjał? Android na przykładzie: geotagging zdjęć – Praktyczne wykorzystanie najciekawszych funkcji mobilnej platformy firmy Google Piotr Buła Android to nowa, otwarta platforma mobilna od Google. W artykule przedstawiono ciekawsze jej możliwości, na przykładzie aplikacji umożliwiającej geotagging zdjęć wykonanych za pomocą telefonu komórkowego opartego na tej platformie. Google Android – Programowanie z wykorzystaniem Google Maps Igor Kruk W artykule „JME – MIDlet – Przelicznik walut na podstawie kursów NBP” opisuje architekturę JME oraz prezentuje sposób, w jaki można rozpocząć przygodę z programowaniem z wykorzystaniem tej technologii. Artykuł poświęcony jest platformie Android, na której można tworzyć zaawansowane aplikacje m.in. z wykorzystaniem Google Maps. Google Android – Programowanie interfejsu użytkownika pod Android OS Tomasz Milczarek Artykuł jest wprowadzeniem do programowania interfejsu użytkownika (UI – User Interface) na platformie Google Android. Omawia podstawowe komponenty interfejsu i sposoby rozmieszczania ich na ekranie. Przedstawia również tworzenie formularzy, przenoszenie danych między formularzami oraz interakcję między różnymi ekranami użytkownika. Poznajemy iPhone SDK – Pierwsze kroki Tomasz Dubki Nikt nie zaprzeczy, że jednym z najpopularniejszych urządzeń mobilnych ostatnich 12 miesięcy jest iPhone. Doskonały wygląd zewnętrzny, przejrzysty graficzny interfejs użytkownika oraz bogata funkcjonalność to tylko niektóre jego cechy. W niniejszym artykule przedstawimy to urządzenie z punktu widzenia programisty. Objective-C kontra Java i C++ – Wprowadzenie do języka Rafał Kocisz Java i C++ panują niepodzielnie w działce technologii mobilnych. Język Objective-C jest stosunkowo nowym graczem na tym rynku, stoi jednak za nim potężna marketingowa siła platformy Apple iPhone/ iTouch. Niniejszy artykuł zawiera szybkie wprowadzenie do Objective- C oraz porównanie jego możliwoci z językami Java i C++. JME na przykładzie – Przelicznik walut na podstawie kursów NBP Igor Kruk Jeszcze kilka lat temu obsługa technologii Java była informacją, która miała zachęcić do zakupu telefonu komórkowego. Przez tych kilka lat nastąpił znaczny rozwój „komórek” i choć obecnie większość z nich posiada własny system operacyjny i nie służą już tylko do wykonywania rozmów i przesyłania wiadomości, to technologia JME jest nadal popularna. Klasyczna platformówka na komórkę – Piszemy grę bazującą na platformie Java Micro Edition Cezariusz Klonkowski Tworzenie każdej gry, nawet najprostszej, łączy w sobie wiele wyzwań, z którymi musi uporać się programista. Tworzenie aplikacji dla platformy mobilnej niesie dodatkowe problemy. Jednak satysfakcja z napisania własnej, nawet bardzo prostej gry na telefon komórkowy, jest bezcenna! Jeśli chciałbyś poczuć taką satysfakcję, to przeczytaj ten artykuł. Testowanie aplikacji na platformie JME – Zbieranie informacji debugowych w ograniczonym środowisku uruchomieniowym Marcin Maciejewski Lotus Notes Traveler Andrzej Olsztyński W tym roku, zgodnie z danymi IBM, po raz pierwszy w historii, więcej ludzi na świecie będzie miało telefon komórkowy niż stacjonarny. Wiele produktów IBM jest dostępnych na platformach mobilnych. Ostatnim ważnym wydarzeniem w tym zakresie było wprowadzenie oprogramowania Lotus Notes Domino, czyli pakietu IBM do pracy grupowej na iPhone. Stary software – nowa platforma Kamil Kowalski , Artur Chruściel W jednym z numerów SDJ (2/2009) przybliżyliśmy profil prac zespołu zajmującego się rozwojem oprogramowania dla radiotelefonów systemu TETRA w krakowskim centrum Motoroli. Dziś przyjrzymy się problemom, przed którymi stanęliśmy w ostatnich latach w związku z migracją na nowe platformy sprzętowe. Oracle SPATIAL – Opis podstawowych funkcjonalności opcji Oracle SPATIAL dedykowanej dla systemów GIS Tomasz Murtaś Poprzez opcję SPATIAL baza danych zyskuje możliwość zarządzania danymi o charakterze przestrzennym. To zupełnie nowy wymiar pozwalający jeszcze precyzyjniej odwzorowywać rzeczywistość, modelować dane i analizować zależności. Wzorce projektowe w Java Card Leszek Siwik , Krzysztof Lewandowski Tworzenie oprogramowania wymaga starannego projektu i dużej dokładności. Platforma Java Card do tej pory pozostawała swego rodzaju skansenem, gdzie szeroko akceptowany był kod, który w innych obszarach byłby absolutnie nieakceptowalny. Z pewnością warto więc poświęcić czas na zapoznanie się z dobrymi praktykami projektowania i programowania. Open GL ES 1.x – Fakty i mity Krystian Kostecki Programowanie aplikacji na urządzenia przenośne jest fascynującym zajęciem. Dodanie im trzeciego wymiaru sprawia jeszcze większą satysfakcję. Czy tworzenie efektownej, ale i wydajnej grafiki na te malutkie urządzenia nie jest abstrakcją lub mitem? Jak wykorzystać moc krzemu, który mieści się w dłoni? Czy można wierzyć standardom? Oceńcie sami. Flash Lite Grzegorz Trubiłowicz , Mateusz Pietrek Flash Lite pomimo kilku lat na rynkach całego świata nadal pozostaje nieodkrytym środowiskiem. Jest to jednak rozwiązanie dające ogromne możliwości, dlatego warto się mu bliżej przyjrzeć. Raport większości Arkadiusz Merta Technologie mobilne otwierają nowe możliwości – być może jeszcze bardziej rewolucyjne niż zjawisko Internetu. W odróżnieniu od Sieci – tort jest dzielony na innych zasadach, i to przez znacznie większą ilość graczy. Ruch jest wszystkim [cel niczym] Arkadiusz Merta Co napędza rozwój technologi mobilnych? Czy to nasze potrzeby, czy potrzeba zwiększenia naszej efektywności. i wiele, wiele więcej.....
|
|
|
|
|
|