Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Biblia Marketing Philip Kotler NOWA Przecena!

25-01-2014, 20:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik wwwmaccaropl
numer aukcji: 3831965797
Miejscowość Jerzykowo
Wyświetleń: 15   
Koniec: 25-01-2014 19:36:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dokument bez nazwy



 

 

 

POCZTA E-MAIL 24 H

[zasłonięte]@maccaro.pl

info na temat wysyłki tylko mailowo. Prosimy zawsze podpisywać się LOGINEM i nr aukcji

 

 

e-mail: [zasłonięte]@maccaro.pl

 

KOSZTY WYSYŁKI

kupujesz więcej? Za przesyłkę zapłać raz!

Paczka pocztowa priorytetowa - 13 zł

powyżej 2 kg - 14 zł

Przesyłka pobraniowa priorytet - 18 zł

powyżej 2 kg - 20 zł

Pobranie do 0,5 kg - 15 zł

Odbiór osobisty - 0 zł

 

WYSTAWIAMY PARAGONY i FAKTURY

 

Przelewy prosimy kierować na:

KONTO BANKOWE

 

 

89 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 745733


ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW !!!

 




Okładka książki - Marketing

KSIĄŻKA NOWA

MARKETING

TYTUŁ ORYGINAŁU: MARKETING MANAGEMENT 11TH EDITION

Kod książki: K4979.009 

Fundamentalne dzieło P. Kotlera - biblia menedżerów

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T.

Fenomenem jest też Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.

SERIA
Poradniki i podręczniki biznesowe
PRZEKŁAD
przekład zbiorowy
OPRAWA
całopapierowa
ISBN
[zasłonięte]978-8301-532-6
WYDANIE
9 (2011)
LICZBA STRON
784
FORMAT
203x255
CENA
99.00 zł
CENA PROMOCYJNA
45 zł