Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy W.2

19-01-2012, 22:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 58 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2003177225
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 16-01-2012, 10:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor:Jeffrey Gitomer
Stron:408
Tytuł oryginału:The Sales Bible: The Ultimate Sales Resource, Revised Edition (przepakowanie)
Tłumaczenie:Agnieszka Czardybon, Jarosław Dobrzański
ISBN:978-83-[zasłonięte]-3188-9
Format:158x235
Oprawa:miękka

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert

Sprzedaż — podstawa działalności większości istniejących dziś firm — nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.

Książka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.

  • Zasady pracy handlowca
  • Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
  • Sztuka autoprezentacji
  • Przedstawianie oferty
  • Negocjowanie z klientem
  • Obsługa klienta po procesie sprzedaży
  • Nawiązywanie nowych kontaktów

Jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.